SvennAndre Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg vurderer aa kj0pe den cooler master Jet4 til min P4 cpu.. Noen som vet om den er bra? skal kj0pe den om en halv time ca.. (14:00, 9 mars) Saa hadde vaert fint om det er noen her som har/hatt noen seri0se problemer.. vet det er litt liten tid, men haaper paa svar.. Link til den : Cooler master Jet 4 Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Den er nok bra, men TUNG! Lenke til kommentar
GSM Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Den viften bråker mye og koster mye i forhold til kjøleevnen. Viften lager en irriterende høyfrekvent lyd og. Men den ser fet ut da Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Den viften bråker mye og koster mye i forhold til kjøleevnen. Den kjøler da bra! Kanksje Aero 7 Lite gir mere for pengene men... Lenke til kommentar
klikko Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 må si jeg synes den ser ganske teit ut Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nææ kult med noe nytt og annerledes Lenke til kommentar
GSM Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Fikk cpu temp på mellom 45 og 50 med åpen dør i pcen med den viften Det er veldig dårlig finish på bunnen av kjøleblokken og Med den nye viften min (tt volcano11+) ligger cpu temp på mellom 38 og 43 c. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 takk for svar, men det ble ikke kjøp av den idag grunnet snøstorm og butikken stengte kvart på to på grunn av det.. lite typiskt.. vente te freddan.. Men er den bedre en Boxed kjøling fra intel? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Snøstorm Ja den er bedere en Boxed. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Litt off topic men.. "Snøstorm" jah.. tyskera + amerikanera + 5-6cm med snø på veian = "snøstorm", stengte skola, stengte buttikka og kø kø og atter kø... Har sett på den Aero 7, men jeg går etter looks så da ble det Jet4.. btw, er i Tyskland ifall noen lurte.. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Gå heller etter ytelse/støynivå/pris De kjølerene som ser fet ut er ikke alltid de beste. Snakker av erfaring. Sitter her med både en aero7 og en jet 7 på pulten og en tt volcano 11+ i pcen Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 har fått en del mikset respons på Jet4 så jeg vet ikke om den er bra eller ikke.. noen sier: bra, noen sier dårlig, så jeg vetta F.. Her koster den 40 euro ca 350kr +/-. Hva koster den i norge? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Gå heller etter ytelse/støynivå/pris De kjølerene som ser fet ut er ikke alltid de beste. Snakker av erfaring. Sitter her med både en aero7 og en jet 7 på pulten og en tt volcano 11+ i pcen Visst alle de er "dårlige", har du gjort noe grundig feil når du har montert de... Lenke til kommentar
GSM Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nikkor: De er ikke direkte dårlige, de er bare ikke så veldig bra ThaAndre: Jeg betalte 375 kr for jet 7 på komplett Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Nikkor: De er ikke direkte dårlige, de er bare ikke så veldig bra Hehe Edit: Har du noen bilder av det Raidmax kabbinettet du har moddet? Endret 9. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
GSM Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Akkurat nå er det kabinettet ganske demontert. Holder på med vannkjøling. Skal se om jeg får tatt noen bilder når jeg får det sammen igjen offtopic: et lite tips: det er 2 hakk til å feste hd og floppy holderene i, hvis du flyter de til festene lengst mot høyre er de plutselig fint plass til en hydor pumpe der Edit: la til "offtopic" Endret 9. mars 2004 av GSM Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hehe takk det hadde vært supert Har ikke Vannkjøling enda, men takk for tipset. Jeg har "moddet" det litt jeg også, koblet fra alle viftene bortsett fra den ene, som blåser luft ut bak. Bråker den i sidedøren like mye som din gjør? Bråkte hvertfall mere enn noe annet i maskinen :| Dette er kanskje litt offtopic men Lenke til kommentar
GSM Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Vet ikke hvor mye den i sidedøren bråkte i forhold til de andre viftene i pcen egentlig. Hadde som sagt litt temp problemer så alle viftene gikk på full fres Lenke til kommentar
GSM Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Tilbake til topic, Hvis du vil ha god kjøling samt fett utseende kjøper du denne kjøleblokken, og setter på denne viften . Da har du kjøling som parkerer det meste , og viften er behaglig stille . Men det er et litt dyrt oppsett da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå