Fx-1 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Vi takker Geir Klingsheim for design/layout og Magnus Haugsand for koding, for vi er som sagt veldig godt fornøyd med resultatet. Hilsen Redaksjonen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Humtidumtidum! Du har allerede fått nok skryt fra meg, PC Fin side! og seksi forum Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nydelig!! Grattulerer med nytt design! Til PoleCat og Satyrium (aka Geir Klingsheim og Magnus Haugsand): Bra jobba!! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hva med å gjøre logoen klikkbar? Det er det første jeg trykker på for å gå tilbake til forsiden. Uansett: til PC og satyrium! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Takk for oppmerksomheten! (Jeg tar forresten ikke ansvar for all drittkode phpbb genererer.) Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Herlig! Lekkert! Deilig! (Dessuten er jeg glad for at disse sidene er for "lave" oppløsninger, så man slipper å bruke hele skjermen på browseren) Godt jobba! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Lekkert, lekkert og ... lekkert.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Denne trenger samme bakgrunnsfarge som resten Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Denne trenger samme bakgrunnsfarge som resten *notert* (oppmerksom som alltid hæltis ) Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hmm.. Den grå skriften som er midt på siden (er det ingresser det heter?) har muligens litt svak kontrast mot den lyse bakgrunnen? Skulle vært bittelitt mørkere skrift synes nå jeg. Pirke, pirke Lenke til kommentar
eab Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) all heder og ære til de som har laget dette, synes størrelsen på skriften er helt ok (17" lcd, 1280x1024). Tror imidlertid dere scorer litt flere annonser hvis dere fikser dette på "om oss" sidene. bildet er tatt fra Mozilla Firefox, har ikke sjekket i IE eller Opera. *edit: funka bra i IE, aner ikke med opera Endret 10. mars 2004 av Ezekiel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg