SvennAndre Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jah, som sagt, gaar det ann aa aapne veggen/d0ra paa h0yre side til et ThermalTake Xaser III kabinett?? Det er jo thumbscrews paa begge sidene og jeg har pr0vd aa aapne, men det ser litt m0rkt ut.. Mvh. ThaAndre Lenke til kommentar
E.T Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Skaff deg norsk tastatur! errejesus så mange aa'er og 0'er Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) tror du kan åpne begge sidedørene.. skjerp deg E.T! idiotisk å klage på at folk har engelsk tastatur. Du kunne i det minste kommet med noe som var ontopic. Edit: formulering Endret 9. mars 2004 av kolleckio Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ja det går ann. Men den sitter J***** hardt! Jeg dro, pressa, lirka bøyde til jeg ble grønn , men plutselig smatt den opp på akkurat samme måte som døra på andre sida. Tips: Prøv å lirke den litt ut og deretter bruk en skrutrekker elns å "jekk" der hvor døra bøyes 90grader på baksiden. Håper du skjønner Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 E.T: HAR norsk tastatur.. satt bare på et amerikansk bibliotek da jeg skrev inlegget.. F-r-e-d-r-i-k: Ja, jeg skjønner hva du mener.. Får prøve da! Lenke til kommentar
klikko Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Skaff deg norsk tastatur! errejesus så mange aa'er og 0'er ha ha ha ha det du kan prøve, eller det jeg gjorde var å skru av skruene bak sidedøra (logisk nok) og for å få av sidedøra gikk det liksom ikke å skyve den av, så det funker å lixom slå litt forsiktig på døra samtidig som du drar den av...(slå med håndflata inn på døra og skyv den ut) må nok et par slag til , men det må til ps..mitt satt drit hardt det og... jeg prøvde også med skrutrekker men, fant fort ut at det ikke hjalp, den bare skapte riper og bøyde døra Endret 9. mars 2004 av klikko Lenke til kommentar
Mallet Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Apropos Xaser III: Hvis jeg må bytte ut en vifte og må ha 4-pins kontakt, vet dere den greieste måten? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Klikko: Må ikke HK av da? ser ingen skruer.. ser bare sånne "stifter" av en eller anna slags sort.. Mallet: ta ut vifta å sette inn en ny en og koble på samme måte? funker ofte det. Edit: maskinen skrev feil ord.. Endret 9. mars 2004 av ThaAndre Lenke til kommentar
klikko Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) hmm jeg har et lanfire kabinnett... er kanskje litt annerledes der... men jeg går ut ifra at det går ann å ta av den døra uten vindu.. funka hos meg...satt godt på ass hvis de stiftene du snakket om, er de små delene av døra som liksom går inn i kabinnettet bak.. (klarer ikke forklare bedre sårrey)....så må du ikke tenke på de da de kan se ut som liksom holder døra helt fast i kabissen...de går bare inn i et hull bak der tror jeg.... lol ble litt rart der håper det hjelper.... bare skru ut alle skruer , på mitt så var det ikke tumbscrews på andre siden....så jeg måtte bruke skrutrekker... deng kabinettet! edit : hovedkortet ditt sitter jo på en plate som er inni kabinettet... det er ikke utagbart hovedkort brett på xaserne.... Endret 9. mars 2004 av klikko Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Joda, skjønnner hva du mener.. har jo sett hvordan det ser ut der inne.. litt enklere da.. Det jeg mente med å ta ut HK, er at jeg trodde du mente at det var skruer som er på den HK brettet som holdte ytterdøra fast under hovedkorte slik at jeg måtte skru løs HK for å løsne disse skruene for da å kunne klare å åpne døra.. (vanskelig å forklar.. ) De stiftene jeg tenker på, sitter til venstre for HK, oppe, mellom hk og floppy/HDD tingen sitter, den som kan taes ut.. *må ha skaffe kamera* håper du forstår hva jeg mener her.. ThaAndre Edit: Inlegg nr 100! Endret 9. mars 2004 av ThaAndre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå