Dr3as Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Noen med programmer(java eller for bruk til pc) å anbefale.. jeg kan på det sterkeste anbefale floats mobile agent til pc, eneste det mangler er mms støtte :\ men det skal komme.. Lenke til kommentar
Lazaa Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Skjønte ikke helt spørsmålet jeg.. Kan du si det litt bedre? Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Lasta ned floats mobile agent jeg nå, men det blir bare "connection failed" eller "connection timed out". Noen forslag Dr3as? sorry at jeg ikke svarte på topic men. EDIT: Nå kommer det opp sånn Initializing, men like etterpå kommer det "connection failed" Endret 9. mars 2004 av mack_ Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 mack_: satt opp riktig com port i options osv? programmet har også eget forum http://fma.xinium.com/forums der.. bruker fast reply nå.. mekker link i morgen er for trøtt.. Lazaa: programmer til t610 rett og slett.. enten til windows.. styre osv.. floats synes jeg gjør det meste.. eller javaprogrammer som gjør morsomme ting.. kanksje noen har no spill å anbefale også :D Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Takker..men det funker fortsatt ikke. Noen som vet om et lignende program? Jeg har en t610, må jeg sette opp noe spesielt for å få til å synkronisere? Jeg får til å sende bilder osv med sånn jallaprogram som var med bluetoothadapteret da. Har stilt inn på riktig port ja. Så det jeg altså lurer på: Noen som vet om flere synkroniseringsprogram enn float's mobile agent? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 er noe med Com porter les mer her en liten guide http://www.sonyericsson.no/forum/viewtopic...6&highlight=fma Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Endelig! Tusen takk for hjelpa! Det var jo helt innlysende..Jeg tenkte koblingen var på COM4, men det var COM5..Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå