Gå til innhold

Siemens SX1 eller Nokia 6600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale deg å lese de testene som amobil.no har forefatt. De er omfattende og godt gjennomført. Fyldige og informative.

Så, hvis det er noe du lurer på, så står det der. ;)

Selv har jeg ikke lest testen vedrørende SX1. Men det er primært for at jeg allerede har sett meg ut Nokia 6600. Antar jeg vil kjøpe 6600, om ikke i slutten av denne uken, så i slutten av neste uke.

Her er testene amobil.no har foretatt av Siemens SX1 og Nokia 6600.

Lenke til kommentar

Har også hatt begge telefonene, og tastene på sx1 er noe av de minste problemene synes jeg. Ble fort "vant" til de.

SX1 har dårligere display, joysticken er grusom og den er litt tregere i menyene.

Men til gjengjeld tar den bedre bilder, har (bra) MP3 spiller og radio.

Du kan få mp3 spiller på 6600 men den gir så dårlig lydkvalitet at etter å ha hørt en låt gidder du ikke å bruke den mer.

Lenke til kommentar

Tastene på SX1 er suverene, liker du dem ikke, neivel. Men greire du å få ut av hodet at der er så vanskelig med noe som ikke er som på andre mobiler, vil du se at alt går så mycket betre... Jeg elsker tastene og skriver mye raskere på SX1 enn jeg har gjort på noen annen mobil, men har du bestemt deg for at du ikke liker dem før du prøver den, ja da vil du ikke like de heller.. Handler omå ha et åpent sinn.

Lenke til kommentar
Tastene på SX1 er suverene, liker du dem ikke, neivel. Men greire du å få ut av hodet at der er så vanskelig med noe som ikke er som på andre mobiler, vil du se at alt går så mycket betre... Jeg elsker tastene og skriver mye raskere på SX1 enn jeg har gjort på noen annen mobil, men har du bestemt deg for at du ikke liker dem før du prøver den, ja da vil du ikke like de heller.. Handler omå ha et åpent sinn.

neimenn nå sier du ting jeg ikke viste... Jeg hadde ikke bestemt meg; men var i tvil; og når tastene etter en stunds bruk var verre enn jeg hadde trodd så... D er ikke en enhåndsmobil... ;)

takker for all bs du sier :roll:

Lenke til kommentar
Noen klarer jo ikke skrive EN post om SX1 uten å slenge dritt om ting man faktisk ikke engang har peiling på...

Liker du ikke SX1 og heller ikke eier en, så hold heller kjeft.

likte den siste setninga (siden den er 100% nonsense) "Liker du ikke SX1 og heller ikke eier en, så hold heller kjeft."

Hvor er logikken i at man eier en tlf. som man ikke klarer...? :roll: (spesielt når den koster 4-5 tusen)

Dessuten sa jeg at tastene og joysticken var dårlig, ikke misforstå, resten av mobilen er jo ganske bra.. Men så er liksom tastene og d litt viktig også da..

dessuten er dette et diskusjonsforum: diskusjons-forum ;)

edit: skrive leif!

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
B0hemen: F1 McLaren-utgave ja :)

Ikke i salg enda tror jeg. De bruker å ligge 20-30% over i pris i forhold til standard-utgavene.

Tviler på at den blir så dyr.

Standard sx1 ca. 4500,- + 30% = 5850,-

Det ville vært svindel å prise den så høyt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...