mistercartman Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Bare lurte på om jeg kunne bruke tannpasta isteden for d er også klissete. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Quote: On 2002-03-22 15:22, mistercartman skrev:Bare lurte på om jeg kunne bruke tannpasta isteden for d er også klissete. Helt utmerket! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Haha! Det må være den mest originale ideen her på en god stund, men dessverre en av de dårligere også :wink: Hvis du skulle bruke alt som er klissete, ville du sikkert finne noe fin isolasjon som er klissete, og den egner seg ikke akkurat særlig godt som varmeleder.. AS er jo ikke så klissete at det gjør noe heller. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Leste en artikkel om AS3 kontra tannpasta som varmeledningspasta, og det viste seg at tannpastaen tok rotta på AS3! Men tannpastaen har en ikke uvesentlig ulempe: Den tørker ut!! Og da blir det antagelig så som så med varmeoverføringa... Arctic Silver er nok absolutt å foretrekke mellom CPU og kjøler, hold deg til den! Tannpasta er bedre egnet for puss av "spisestua" PS: Tannpasta kan også brukes for polering av plexi, for den som ikke visste det. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Quote: On 2002-03-22 16:01, Skrue skrev:Leste en artikkel om AS3 kontra tannpasta som varmeledningspasta, og det viste seg at tannpastaen tok rotta på AS3!Men tannpastaen har en ikke uvesentlig ulempe: Den tørker ut!!Og da blir det antagelig så som så med varmeoverføringa...Arctic Silver er nok absolutt å foretrekke mellom CPU og kjøler, hold deg til den! Tannpasta er bedre egnet for puss av "spisestua" PS: Tannpasta kan også brukes for polering av plexi, for den som ikke visste det. Det viste jeg ikke. Takker!! Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Quote: On 2002-03-22 16:01, Skrue skrev:Leste en artikkel om AS3 kontra tannpasta som varmeledningspasta, og det viste seg at tannpastaen tok rotta på AS3!Men tannpastaen har en ikke uvesentlig ulempe: Den tørker ut!!Og da blir det antagelig så som så med varmeoverføringa...Arctic Silver er nok absolutt å foretrekke mellom CPU og kjøler, hold deg til den! Tannpasta er bedre egnet for puss av "spisestua" PS: Tannpasta kan også brukes for polering av plexi, for den som ikke visste det. Det viste jeg ikke. Takker!! :smile: :lo: Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 Hehe.. ser d var interesse for mitt forslag til alternativ kjølepasta. Vil komme med andre forslag i fremtiden. (Skulle prøve med vann mellom cpu og ribben, men det bare randt utover hovedkortet. Noen med lignende erfaring, eller brus og dritt?) Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Har funnet ut at Arctic Silver 3 er mye bedre enn tannpasta til å pusse tennene mine, og så blanke de blir da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå