BrokenTomato Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Hei! Noen som har vekten på Lian Li PC50 ? har søkt og lett overalt men finner ikke vekten på den noen steder! Antar at det er ganske lite men hadde vært fint og visst nøyaktig! Takk for svar MVH J Endret 3. februar 2010 av BrokenTomato Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Shiping weight på 3kg i følge Crystal Technology. Det var 5te linken når jeg googlet på "lian-li pc50 weight" Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 3kg! bli vel lian li på meg når sommeren kommer Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Så digg Har akkurat bestilt meg det nå så Er "BUNDLE" tilbud på microplex nå så Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Er "BUNDLE" tilbud på microplex nå så nå? Det har jo vært i evigheter da! Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Ikke vet jeg Har sett det først nå jeg da Hehe... *Pripne fyr* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå