Dr.Phone Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Noen som vet hvordan man finner, eller kan lese ut produksjonsdato på Nokia Det er ikke noen problem på andre modeller. Lenke til kommentar
dai_ca Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 *#0000# Da får du software-release, noe som sier litt om i hvilket tidsrom telefonen er produsert. Lenke til kommentar
Dr.Phone Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Men dersom tlf har vært på service og fått ny sw, så er jo den featuren verdiløs Lenke til kommentar
dai_ca Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Men dersom tlf har vært på service og fått ny sw, så er jo den featuren verdiløs Det har du helt rett i! Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ofte det står mere enn IMEI-nummeret hvis du taster inn *#06#. På min sx1 får jeg hvertfall opp produksjonsdatoen når jeg gjør det Lenke til kommentar
Dr.Phone Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Jo stemmer nok det, på Siemens, der kan du også se det på labelen bak på tlf. Men nå er det jo Nokia jeg lurer på da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå