AgUr Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 visste ikke hvor denne topic'en skulle, så jeg skriver den her. er det noen som vet hvordan jeg får tak i admin passordet på maskinen??? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg vet ikke hvordan man får tak i dette passordet. men denne skulle vel vært postet under "programvare => windows(hvis det er windowspassord du skal ha)" Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Høyst sannsynlig må du nok hacke deg inn(hysj hysj) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hvorfor trenger du admin passordet? Er det ikke din maskin? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Du spør eier til pc'en om det. -Dårlig Topic btw. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Du spør eier til pc'en om det.-Dårlig Topic btw. Jepp, regner også med at tråden flyttes. Lenke til kommentar
ABautz Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Offline NT Password & Registry Editor, Bootdisk / CD http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/ Alexander Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå