Gå til innhold

5 nye fra SonyEricsson!

Anbefalte innlegg

må jo ikke glemme Sendo X som i alt dette maset fra SE og Nokia forsvinner. Den Ser jo ut til og rule no sykt over alle de som er på markedet nå ihvertfall, men vekta kunne vært bittelitegranne mindre.... :yes:

sx1,6600 og sendo X er mye av d samme, men med noen forksjeller...

alle kjører samme opperativ system though.. ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet at jeg ordlegger meg litt skarpt noen ganger. Noen ganger så blir jeg litt engasjert som f.eks med molna, da gir jeg gass...... :-) Trodde at jeg hadde han helt til ble oppmerksom på at han bodde i London (den slasken) ;)

Huff..det ble mye kryping etterpå...lol.

Enig med det andre du nevte i posten du skrev....det var bare et ord som jeg reagerte på i posten hans....ordet :aldrig.

Det var da den lille uskyldig settningen min poppet frem.

Habla

Lenke til kommentar
... det var bare et ord som jeg reagerte på i posten hans....ordet :aldrig.

Med fare for å høres ut som morra di :p , våger jeg å påstå at da burde du heller skrevet noe sånt som "Aldri er vel å gå litt langt". Men kudos for at du kan innrømme feil når du får kritikk. Er et mindretall her på forumet som kan det.

[hviske]Forresten, hva er det vi egentlig skal diskutere her? Jeg har kommet helt utav det...[/hviske] :whistle:

Lenke til kommentar

Synes z500 ser uhyre interessant ut! Har en T300 nå, og jeg har eeeeegentlig alt jeg trenger på den, men er _litt_ lei av at den må lades annenhver dag hvis jeg snakker i en halvtime eller så...

z500 taletid: 10 timer! Standby: 11 dager! :woot:

Lese sms og ta bilder uten å åpne den, kjekt. Dette lover godt, absolutt. Får håpe på snar ankomst og lav pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...