Gå til innhold

5 nye fra SonyEricsson!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
komme s700 til og ha støtte for messinger service som standard?.

sånn at man kan skrive meldinger med gprs i steden for sms?.Det hadde vært kult om man enkelt kunne sende meldinger til værandre som man gjør på pc med msn messinger eller icq.

den Push-To-Talk som z500 har skulle s700 også hatt,det skulle vært standard på alle typer telefoner.

Jeg tror begge kommer til å støtte wireless village som t630. Men jeg vet ikke om de får sockets til Java slik at man kan lage sin egen MSN applikasjon på telefonen. Uansett er det wirelessvillage som er fremtiden på det området.

vilken telefoner har støtte før Wireless Village?.

kan jeg bruke den med min t610,feks med oppdatert software?

Lenke til kommentar

leste Dagens Industri tingen... 6-7000?

var litt mye for min lommebok, i hvert fall foreløpig.. :\

Enda litt skuffa over at det ikke er minnekort i K700... 32mb til mp3 og alt annet?

Men det er vel likevell bedre enn T630..

Og kjipt om z500 ikke kommer i europa, den er en fin mellomting til z200 og z600...

Lenke til kommentar
En ting slo meg når jeg så denne saken. Ser man på det bildet Amobil.no har av k700 så er det faktisk UTROLIG hvor lik den er på t600 som jeg har, selv om t610 og t630 liksom skulle vært storebrødrene. Hmm, nå har jeg lyst på 2 SE telefoner, z600 og k700

kjøper du s700, har du dem begge i 1 :D

Lenke til kommentar
leste Dagens Industri tingen... 6-7000?

var litt mye for min lommebok, i hvert fall foreløpig.. :\

Enda litt skuffa over at det ikke er minnekort i K700... 32mb til mp3 og alt annet?

Men det er vel likevell bedre enn T630..

Og kjipt om z500 ikke kommer i europa, den er en fin mellomting til z200 og z600...

unskyld meg, men en mellomting mellon z200 og z600? mener og ha lest z500 har avspilling av film? Jeg vil tro z500 blir bedre en z600? eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
En ting slo meg når jeg så denne saken. Ser man på det bildet Amobil.no har av k700 så er det faktisk UTROLIG hvor lik den er på t600 som jeg har, selv om t610 og t630 liksom skulle vært storebrødrene. Hmm, nå har jeg lyst på 2 SE telefoner, z600 og k700

kjøper du s700, har du dem begge i 1 :D

Hmm, vel verdt å vurdere. Selv om den er lovet å være uhyggelig dyr. Det er dog ikke slik det ser ut på enkelte av førprisene som ikke kommer fra SE og offisielt hold.

Lenke til kommentar
unskyld meg, men en mellomting mellon z200 og z600? mener og ha lest z500 har avspilling av film? Jeg vil tro z500 blir bedre en z600? eller tar jeg feil?

Så vidt jeg har lest, og mulig jeg har misforstått, så har ikke z500 bluetooth og slikt "proff" utstyr. Får også inntrykket når jeg leser om den, at den er rettet mer mot ungdom enn det z600 er? Kjapp nedlastning og blablabla... virker som underholdningsfon, ikke "proff" fon...Står jo heller ikke noe spesielt om hvor mye minne den har, og det irriterer meg.

Men ja, den har bedre cam, og muligheter, kanskje, enn z600. For ikke snakke om designet :D

Dersom z500 har bluetooth, og mer enn 2mb minne, så er den klart bedre enn z600.. (syns eeeegentlig z500 eide 600 litt med fargeskjerm utpå også ;) )

Lenke til kommentar

S700 veide noe j**** da... Murstein! Men prisen skulle ifølge den danske versjonen av "Mobil" være 4000-4500kr... (danske sikkert da, men potet og potat)

Håper virkelig det kommer ut noen andre spennende mobiler, som kansje VEIER litt mindre... :wow::p

Den klapptelefonen lignet litt på E700!

Lenke til kommentar
Hmm, vel verdt å vurdere. Selv om den er lovet å være uhyggelig dyr. Det er dog ikke slik det ser ut på enkelte av førprisene som ikke kommer fra SE og offisielt hold.

Kan være at de førprisene er oppgitt uten moms, da.

Joda, det er mulig. Men jeg synes det er rart at en av sjefene går ut og sier DETTE blir en DYR telefon, og så kommer førprisene i Danmark rundt 4500 eller deromkring, som Mr. Fungus skrev, selv om denne er uten mva så kan man jo da regne med å få den for rundt 6000 kr, noe som er billigere enn p800 hadde i svært mange butikker med en gang den kom..

Lenke til kommentar

Kan være at de førprisene er oppgitt uten moms, da.

Joda, det er mulig. Men jeg synes det er rart at en av sjefene går ut og sier DETTE blir en DYR telefon, og så kommer førprisene i Danmark rundt 4500 eller deromkring, som Mr. Fungus skrev, selv om denne er uten mva så kan man jo da regne med å få den for rundt 6000 kr, noe som er billigere enn p800 hadde i svært mange butikker med en gang den kom..

6 høvdinger er en vanvittig lav pris til alle de funskjonene og være, spørr du meg. Men skal ikke klage ;)

Lenke til kommentar
Joda, det er mulig. Men jeg synes det er rart at en av sjefene går ut og sier DETTE blir en DYR telefon, og så kommer førprisene i Danmark rundt 4500 eller deromkring, som Mr. Fungus skrev, selv om denne er uten mva så kan man jo da regne med å få den for rundt 6000 kr, noe som er billigere enn p800 hadde i svært mange butikker med en  gang den kom..

Hvis du regner om til norske fra danske kroner, blir det 6500, og så kanskje man må ta høyde for at prisnivået i Danmark er noe lavere enn her, ihvertfall på endel varer. Men jeg er enig i det du sier, når sjefene sier at den blir forferdelig dyr. Men det kan være to ting. Enten vil de fange opp de som kjøper "the best of the best", les dyrest, tidlig, ellers sier de at prisen blir høy slik at folk blir positivt overrasket når de ser at prisen blir lavere enn forventet, og så syns man plutselig at 6 store er billig... :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...