AltuZ Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har ikke internett... men spiller cs fordet. men trenger noe å spille mot... veit noen ossen man får til bots på cs 1.5.:???? håper noen kan hjelpe meg med dette for jeg har ikke peiling på hvordan man gjør det..????????????????? takk for hjelpen til dem som svarer Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ville nok satset på en Zalman... (Lurer på hvor lang tid det tar før denne stenges) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 bruk google og søk etter f.eks 'counter strike 1.5 bots' -diablito- Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Hva har dette med luftkjøling og gjøre? He he Eg bruker realbot, mest fornøyd med den.. Endret 9. mars 2004 av Thorvald Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 *Report* /Modmode/ Feilpostet,for mange smilies,unødevnig bruk spm og utropstegn. Så du vet det liksom. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 blir stengt den her ja.. Skjerpings.. men uansett, Pod-Bot bruker jeg, funke fett.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 nr 1. han er relativt ny her. nr 2. ikke vær så nedlatende/kjeftende når folk gjør feil. det er admin/mod o.l. sin jobb. -diablito- Lenke til kommentar
felge Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 *Report*/Modmode/ Feilpostet,for mange smilies,unødevnig bruk spm og utropstegn. Så du vet det liksom. tror du har for lite å gjøre på , NøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøRd Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) *Report*/Modmode/ Feilpostet,for mange smilies,unødevnig bruk spm og utropstegn. Så du vet det liksom. tror du har for lite å gjøre på , NøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøRd Så lite at du trengte og poste dette Endret 9. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Søk på google etter bots.. Podbot 2.5 eller Realbot Men en ting er sikkert..de suger uansett ! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 ok, han postet feil. men alle har jo gjort det en gang. Det holder med at en sier at han har postet feil og at han ikke må gjøre det igjen. Han trenger nok ikke 5 frekke svar før ha forstår at han har postet feil. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Yeap, ene dagen er de drit bra..andre dagen er de elendige. Pluss at de sier nesten hele tiden "ooh you suck, cheater, damn cheater osv " Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Podbot-v.2.5 går for å være de beste botene til CS. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) -Dårlig bruk av emnefeltet -Feilpostet -Overdreven bruk av smilyes Denne tråden hører hjemme under spill forumet, ikke under luftkjøling! Noen ganger lurer jeg på hvordan folk får det til å poste såååå feil? Har luftkjøling noe med Counter-Strike å gjøre? Emnefeltet ditt er ikke så bra og beskrivende som det burde være. Ro ned bruken av smilyes!! Jeg krever at trådstarter og andre her på forumet leser retningslinjene ! Stenges Endret 9. mars 2004 av Gef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg