Tafsen Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Er det berre meg eller reagerer andre og på denne bakgrunnen? -->Her<-- Endret 9. mars 2004 av rEaliTY Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Du er ikke den eneste! Den maskinen må jo bruke en time for å få i gang windows, når du har alt det der på desktopen! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Du er ikke den eneste! Den maskinen må jo bruke en time for å få i gang windows, når du har alt det der på desktopen! Hvorfor skulle det ha så mye å si? Har helt fult her og merker ikke noe om jeg sletter alt.. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Du er ikke den eneste! Den maskinen må jo bruke en time for å få i gang windows, når du har alt det der på desktopen! Hvorfor skulle det ha så mye å si? Har helt fult her og merker ikke noe om jeg sletter alt.. Vanligvis tar det lengre å boote windows hvis du har mye på skrivebordet. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det var nok med ikoner/filer der ja... Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det var et ekkelt skrivebord Sikkert ikke noe ordensmenneske det nei Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 DET var mage ikoner ja .. tenker vanelig vis ikke over sånn, men det var ille Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Du er ikke den eneste! Den maskinen må jo bruke en time for å få i gang windows, når du har alt det der på desktopen! Hvorfor skulle det ha så mye å si? Har helt fult her og merker ikke noe om jeg sletter alt.. Vanligvis tar det lengre å boote windows hvis du har mye på skrivebordet. Lengre å boote hvis man har mange snarveier på skrivebordet? Hørtes ikke helt riktig ut synes jeg.... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Wow, nok å ta av! Eksempel på en ryddig og funksjonell desktop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå