ahdrage Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 Eg vurderer og kjøpte et abit kt7a-raid. Har lest litt at noken har hatt problem med det og andre ikkje. Kunne gjerne fått høyrt andres erfaringer med dette hovudkortet eller abit kt7a. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 jeg har et abit kt7a, å jeg må si, jeg har aldri hatt et så raskt, stabilt, overklokkingsvennlig og mulighetsfylt hovedkort.... anbefales på det sterkeste :smile: Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Enig i appolox der, men det er vel kanskje tida for å tenke på noe med ddr ram... Lenke til kommentar
Janhab Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Hei Når det gjelder kjøp av Abit kt7a raid vil jeg bare si at det ikke er kompatibelt med Win XP. Du må da ta en Bios oppgradering, før du kan kjøre XP Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Greit kort etter bios uppdatering, men min originalbios ville ikke kjøre i ata 100 hastighet. Mange ide kontakter som er fint. Når du likevell handler så kjøp deg en liten vifte til å bytte en originale med. Min høres nå ut som den snurrer på sandpapir de første 10-15 sekundene. Etter de så fungerer den fint. Kan sikkert legge en klatt med olje i den, men om du har gryna så kjøp en ny med kulelager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå