Semikolon Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 einig! for å bruke frontpage må du virkelig ha innsikt ei ke kode e! ingenting der som komme av seg sjøl! Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Semikolon: gratisWebVersjonen av vs heter webmatrix nå. VS er et genialt IDE til .NET men det er ikke all that til andre ting. Det finnes bedre IDEer til ren html... WebMatrix er kun til ASP.Net og kanskje HTML, men til alt ant blir d omtrent som notepad.. VS.Net kan brukast til alt men uansett, til ASP.Net er webmatrix et kjempealternativ! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 einig! for å bruke frontpage må du virkelig ha innsikt ei ke kode e! ingenting der som komme av seg sjøl! I frontpage kommer nettopp alt av seg sjøl. Ikkje at koden blir fin, men den gjør nøyaktig som du vil at all times Slutt å snakk så vanvittig dialekt forresten Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) B U L L S H I T ! Du må ikke kunne ett fnugg kode for å bruke frontpage. PUNKTUM. Og ja, slutt å spamme/reklamere. PLEASE. EDIT: Spar oss for fjortiss-dialekt crossover. Endret 11. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det er vel en grunn til FP blir brukt av nybegynnere.. Ta deg en tur på VKI Brukersystemer og still dette spørsmålet; "Validerer HTML-koden din..?" Lenke til kommentar
epsil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ta deg en tur på VKI Brukersystemer og still dette spørsmålet; "Validerer HTML-koden din..?" Og ikke minst: «Er sidene dine leselige i en tekstnettleser …?» Og så videre. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ta deg en tur på VKI Brukersystemer og still dette spørsmålet; "Validerer HTML-koden din..?" Og ikke minst: «Er sidene dine leselige i en tekstnettleser …?» Og så videre. Rekka er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang. Sluttlinja blir uansett; Man trenger NULL kodekunnskap for å bruke FP.. Lenke til kommentar
armatua Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 einig! for å bruke frontpage må du virkelig ha innsikt ei ke kode e! ingenting der som komme av seg sjøl! Hehe... vi notisblokk-forkjempere liker slike utsagn... Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ta deg en tur på VKI Brukersystemer og still dette spørsmålet; "Validerer HTML-koden din..?" Og ikke minst: «Er sidene dine leselige i en tekstnettleser …?» Og så videre. Deilig at vi har folk som tenker over dette her Jeg har savnet noen som kan inspirere meg til å jobbe med sånne ting. Gleder meg til alle setter bruksgodheten i fokus i stedet for bare design Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hvordan får du til det der å poste bilder slik? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hvordan får du til det der å poste bilder slik? Trykker på IMG-knappen istedet for de andre..? Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) ehmm. der var den ja. Endret 11. mars 2004 av Shiva Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hvor er den da? Rett attemed http://-knappen.. Ca 3cm oppom svarfeltet.. Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Men jeg kan ikke se bildet på min egen skjerm. Hadde samme problemet med avatar. Plutselig funket det ikke lengre. Finner bildet på url, men ingenting vises. Endret 11. mars 2004 av Shiva Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) åy shit.. eg tenkte på notisblokk, men skreiv FrontPage! det var absolutt ikkje meininga.. sorry.. EDIT: okay, skal slutte å skrive sånn ******* dialekt Endret 11. mars 2004 av Semikolon Lenke til kommentar
armatua Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ser ut som om skruju.com er midlertidig utilgjengelig... Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 jeg bruker HTML-kit det er vakkert Lenke til kommentar
armatua Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 åy shit.. eg tenkte på notisblokk, men skreiv FrontPage! det var absolutt ikkje meininga.. sorry.. Den var skikkelig grov, hehe... men du er tilgitt Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hold dere litt til topic her da... (ikke deg kennteh) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå