PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ser at paint ikke er nevnt. Det går jo an å lage grafikk der og Men tydeligvis få som bruker det... Lenke til kommentar
lobster Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Bruker Photoshop 7 (firmaet til fattern sitt firma har lisens) Jeg bruker Dreamweaver 4 for å sette opp tabeller og få "låst" siden slik jeg vil ha den. (Egen lisens) Så er det bare å laste over "dw formatert HTML" til server og begynne editering i ee. Jeg har sittet ganske mye i ee i det siste. Når jeg nå prøver å editere kode i Notepad sitter jeg å prøver å bruke de samme tasttatur snarveiene som finnes i ee.. håpløst Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Bruker Photoshop 7 (firmaet til fattern sitt firma har lisens) Jeg bruker Dreamweaver 4 for å sette opp tabeller og få "låst" siden slik jeg vil ha den. (Egen lisens) Så er det bare å laste over "dw formatert HTML" til server og begynne editering i ee. Jeg har sittet ganske mye i ee i det siste. Når jeg nå prøver å editere kode i Notepad sitter jeg å prøver å bruke de samme tasttatur snarveiene som finnes i ee.. håpløst Mulig jeg er treig, men "ee"? Lenke til kommentar
lobster Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 ee er kommando for å editere filer på linux maskiner (kommandolinje) Se på det som det på samme måte som notepad er i Windows Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Bruker Photoshop 7 (firmaet til fattern sitt firma har lisens) Jeg bruker Dreamweaver 4 for å sette opp tabeller og få "låst" siden slik jeg vil ha den. (Egen lisens) Så er det bare å laste over "dw formatert HTML" til server og begynne editering i ee. Jeg har sittet ganske mye i ee i det siste. Når jeg nå prøver å editere kode i Notepad sitter jeg å prøver å bruke de samme tasttatur snarveiene som finnes i ee.. håpløst Mulig jeg er treig, men "ee"? "Mulig"..? Just nod along, little whiteboy.. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Notepad og Dreamweaver photoshop til bilder Lenke til kommentar
dpushman Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Til nå har jeg brukt notisblokk. Nylig fått meg HTML-kit, som jeg syns er knallbra, og MacromediaDreamweaver MX 2004, som jeg ikke har satt meg inn i enda. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 the best: Visual Studio .Net.. bruka d til ALT (Fireworks/Photoshop til bilde).. vis eg skal lage svære ting med masse, men enkel rett fram kode, bruka eg FrontPage sånn at eg sleppe å skrive alt.. men ellers, VS.Net.. der e d kode farging(html, asp, asp.net, css, etc).. ainaste så e dårli e design editoren, fy ****** den suge ræva Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg bruker: - Photoshop 7 - Notisblokk og litt FrontPage Express 2.0 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 og litt FrontPage Express 2.0 *mimre* Seriøst? Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) og litt FrontPage Express 2.0 *mimre* Seriøst? Haha, visste du skulle kommentere det Brukte ren FP Express 2 på den første siden jeg laget. <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage Express 2.0"> Æhh, Her er et bilde av den forresten : Første gang den vises etter å ha tatt den bort fra nettet faktisk, og det er det en grunn til. Lagret den i jpg og den fikk derfor ikke så god kvalitet (bare pga dere modembrukere ) Jeg tror jeg trekker bildet bort om noen sekunder, eller... Edit: Ja, seriøst Synd at den ikke støtter html 4.7 blandt annet. Endret 10. mars 2004 av Flanger Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Synd at den ikke støtter html 4.7 blandt annet. 4.01 er nyeste HTML-versjon... Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Synd at den ikke støtter html 4.7 blandt annet. 4.01 er nyeste HTML-versjon... Ja, jeg ligger litt foran vet du!! Lenke til kommentar
armatua Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg bruker psp og notepad. Notepad er for koderne med stor K! Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Notepad er for koderne med stor K! Vil heller si 'for koderne med liten k' i og med at notepad mangler mange greie funksjoner, som f.eks. farging av kode... Lenke til kommentar
armatua Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jojo, men med notepad har man kun seg selv å stole på... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Notepad er for koderne med stor K! Vil heller si 'for koderne med liten k' i og med at notepad mangler mange greie funksjoner, som f.eks. farging av kode... Korrekt, ergo bruker man EditPlus..! Der får man linjenummer og farge på koden.. MYE lettere å holde styr og funker ellers helt likt som Notepad. Har også noen fine "folders-oversikter" slik at man lett kan bla mellom f.x stilarket og index.. Og får man PHP Error @ line 467 så er det kjedelig i Notepad å begynne å lete etter linje 467.. Lenke til kommentar
armatua Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg sverger til 100 % håndkoding i notepad. Litt pes skal det være. Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Notepad er for koderne med stor K! Vil heller si 'for koderne med liten k' i og med at notepad mangler mange greie funksjoner, som f.eks. farging av kode... Korrekt, ergo bruker man EditPlus..! Der får man linjenummer og farge på koden.. MYE lettere å holde styr og funker ellers helt likt som Notepad. Har også noen fine "folders-oversikter" slik at man lett kan bla mellom f.x stilarket og index.. Og får man PHP Error @ line 467 så er det kjedelig i Notepad å begynne å lete etter linje 467.. Eller muligens DW 04 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå