PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Photoshop og Notepad..... ingetngin over, ingenting ved siden Men det er kjipt å gjennomgå noen hundre linjer med kode på leting etter én feil. Blir mye lettere når man har synthax (?) highlighting Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 CSS editor Funker ikke DW godt nok til det? Man trenger da strengt tatt ikke mer enn farging av koden,,, nei... DW CSS editor har faktisk litt begrensninger i forhold til Top Style. Hvilke begrensninger da? Du kan da gjøre alt innenfor CSS i DW @ code-view. Ikkeno som hindrer deg i å skrive det du vil. Eneste jeg trenger er syntax-highlighting. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 [båten til haltan] Iogmed at jeg er den mest proffe og beste designeren her så koder jeg bilder i notepad og i diablo 2 [/båten til haltan] Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 [båten til haltan]Iogmed at jeg er den mest proffe og beste designeren her så koder jeg bilder i notepad og i diablo 2 [/båten til haltan] Skøyern Forøvrig kjører jeg den ganske standarde: Photoshop Dreamweaver Eventuelt Xara3d4 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Rart at denne topicen enda får leve... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 CSS editor Funker ikke DW godt nok til det? Man trenger da strengt tatt ikke mer enn farging av koden,,, nei... DW CSS editor har faktisk litt begrensninger i forhold til Top Style. Hvilke begrensninger da? Du kan da gjøre alt innenfor CSS i DW @ code-view. Ikkeno som hindrer deg i å skrive det du vil. Eneste jeg trenger er syntax-highlighting. IMO har Topstyle bedre syntax highlighting enn DW. Dessuten kan Topstyle "hurtigfullføre" properties for deg Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 IMO har Topstyle bedre syntax highlighting enn DW. Dessuten kan Topstyle "hurtigfullføre" properties for deg DW hurtigfullfører også properties... (ihvertfall kommer det opp en sånn boks med forslag til hva du vil og så kan du bla deg fort fram til det du vil ha / skrive propertien nesten ferdig og trykke enter, så kommer den opp slik at du slipper å skrive hele greien og nå ble denne setningen så lang at jeg stopper å skrive nå) Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Text Pad 4 (utrolig bra program!) TopStyle 3 notepad Opera (og IE) for testing Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 IMO har Topstyle bedre syntax highlighting enn DW. Dessuten kan Topstyle "hurtigfullføre" properties for deg DW hurtigfullfører også properties... (ihvertfall kommer det opp en sånn boks med forslag til hva du vil og så kan du bla deg fort fram til det du vil ha / skrive propertien nesten ferdig og trykke enter, så kommer den opp slik at du slipper å skrive hele greien og nå ble denne setningen så lang at jeg stopper å skrive nå) Snakk om å være lat da... Hater når Visual Studio gjør dette. Man ser jo ikke koden under - hvis man skriver av f.eks... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 @ Topic : MS Frontpage 2002 og Photoshop.. Er det skikkelig krise hvis man ikke har lisens ell? PC, Tjcombo og Enden har lisens til sine programmer. Er det noen andre da?? krise og krise, men reglen sier at det du selger , bør være laget via programmer hvor du har lisenser på. Dessuten er det ulovlig å bruke lisense løse programmer... Jeg skal ringe til politiet Lanka, så du bør skaffe deg en lisens så fort som mulig... Såååå saken er at alle har lisenser til alle programmene de eier. Skal du ringe politiet for det Tj????? Gal mann du .. Haha greit. Skal åpne litt på lommeboken.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Rart at denne topicen enda får leve... Finnes det moderatorer her da? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Jada, de har lest Mr Ueland er ganske aktiv her etter at kafeen kom (og han startet på forumet sitt) Endret 9. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Min liste; PhotoShop Notepad (lisensiert! Fikk med XP Pro på laptopen..) FrontPage (lisensiert! Fikk med Office 2003 på laptopen TopStyle Lite EditPlus (kjører laaang trialversjon.. ) (funker bedre enn notepad) IE (lisensiert) Endret 9. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Photoshop 7.0 Notepad Dreamweaver MX2004 v.7 Windows UserExclusive 11.0 Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Vil bare si at jeg har blitt forelsket i topstyle (pro ) Det eneste jeg savner er farging av PHP-kode... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Rart at denne topicen enda får leve... Finnes det moderatorer her da? Hvis ikke burde dere bruke rapporteringsfunksjonen slik at vi kommer hot og forandrer topicen til noe bedre Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Rart at denne topicen enda får leve... Finnes det moderatorer her da? Hvis ikke burde dere bruke rapporteringsfunksjonen slik at vi kommer hot og forandrer topicen til noe bedre Sladrehank skal selv ha bank heter det Ser at paint ikke er nevnt. Det går jo an å lage grafikk der og Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Sladrehank skal selv ha bank heter det Sitter HalTan i rullestol og er halvblind da eller..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå