Crack Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Lurer på hvor mange som har orginallisenser til programmnene de bruker. Slikt diskuterer vi ikke Har original lisens til: Adobe Photoshop 7 Visual Studio 6 Enterprise edition Macromedia Dreamweaver MX Og Topstyle Pro Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 tjcombo: du stiller i en klasse for deg selv Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 /me har photoshoplisens Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 tjcombo: du stiller i en klasse for deg selv må jo ha lisens når du selger websider... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Har lisens til Notepad det tviler jeg på, har du original versjonen av windows? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 har faktisk lisens til alle webprogrammer jeg bruker selv Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 @ Topic : MS Frontpage 2002 og Photoshop.. Er det skikkelig krise hvis man ikke har lisens ell? PC, Tjcombo og Enden har lisens til sine programmer. Er det noen andre da?? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 tjcombo: du stiller i en klasse for deg selv må jo ha lisens når du selger websider... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 @ Topic : MS Frontpage 2002 og Photoshop.. Er det skikkelig krise hvis man ikke har lisens ell? PC, Tjcombo og Enden har lisens til sine programmer. Er det noen andre da?? krise og krise, men reglen sier at det du selger , bør være laget via programmer hvor du har lisenser på. Dessuten er det ulovlig å bruke lisense løse programmer... Jeg skal ringe til politiet Lanka, så du bør skaffe deg en lisens så fort som mulig... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Bruker Dreamweaver MX (kun codeview though), Topstyle3 Lite og Adobe Photoshop CS Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Topstyle3 Lite Hva er det? CSS editor Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 /me bruker: Photoshop CS & ImageReady DreamWeaver MX (code-view, liker syntax highlighting) Mozilla, Opera og IE til testing. Windows explorer som FTP FoServ for evt. lokal testing. og til sist: et ganske kjekt verktøy som ligger på http://validator.w3.org Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 CSS editor Funker ikke DW godt nok til det? Man trenger da strengt tatt ikke mer enn farging av koden,,, Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 CSS editor Funker ikke DW godt nok til det? Man trenger da strengt tatt ikke mer enn farging av koden,,, nei... DW CSS editor har faktisk litt begrensninger i forhold til Top Style. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 nei... DW CSS editor har faktisk litt begrensninger i forhold til Top Style. Godt mulig jeg tar feil, for jeg har ikke prøvd top style... Fikk forresten lyst til å laste det ned etter å ha lest litt om det... Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Photoshop og Notepad..... ingetngin over, ingenting ved siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå