ohy Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) kjøpte et Thrustmaster 360 Modena Racing Wheel til Xbox, men fantut at denne går i retur. Slarkete ratt og dårlig risting, ikkje force feed back, elendig. har noen forslag til bra ratt og pedaler? evt. tester Endret 16. mars 2004 av ohy Lenke til kommentar
ohy Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Kan man bruke usb utstyr til xbox? Ratt og pedaler, kva med denne atikkelen her: http://xbox-linux.sourceforge.net/docs/usbx.html lurer på om ein kan bruke dette til spillutstyr, som nemte ratt og pedaler, force feedback, oppsett, drivere osv. Lenke til kommentar
ohy Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Er det noen som har erfaringer på dette omådet? har leita i veldig mange forum, uten å finne konkret hjelp på akkurat dette. Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Du kan nok ikke bruke ordinært USB utstyr til å spille xbox spill. Dette kan kun brukes der det er støtte for det som f.eks. linux på xboxen. Ellers finnes det vel foreløpig ingen xbox-ratt med ekte force feedback. Vet ikke helt grunnen til det, men muligens manglende støtte i spill? Hørte rykter om at Rallysport Challenge 2 skulle "bundles" med et ekte froce feedback ratt, men er langt ifra sikker på om det stemmer. Har ikke klart å finne noe sted der det står ihvertfall. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 xboxen støtter ikke force feedback, det er derfor det ikke er noen ratt som har dette til den. de rattene som finnes har kun rumble funksjon, og det er jo som vi vet noe helt annet. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hva da X-box støtter ikke force feedback?? Dette har vel ingenting med hardware'n i X-box'en å gjøre??? Dette burde vel være mellom softwaren, og hardwaren i rattet??? De kan ikke ha gjort det så idiotisk?? Jeg nekter å tro det! Har du grunnlag for uttalelsen din? Sorry for alle spørsmålstegnene, men dette virker helt utrolig for meg. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Har Force FeedBack ratt til Xbox jeg.. Bruker det ikke til Xbox though.. Det er ett 4in1 PC/PS2/GC/Xbox. Bruker det derimot på Cuben min, og det fungerer det ypperlig på Need For Speed. Dette har jeg: http://www.speed-link.de/prod.php?lang=en&...rod_num=SL-6690 Endret 18. mars 2004 av Excelsion Lenke til kommentar
ohy Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Hei Excelsion Det rattet såg rått ut Hvor fikk du kjøpt det? Kostet det mykje? Lenke til kommentar
ohy Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Var ikkje så gale pris på det såg eg. £42.95+VAT. D det virka litt for billig. etter trustmaster rattet er eg veldig i tvil på lav pris ratt. er kvaliteten og følelsen bra på det? ikkje slark, godt grep, nøyaktig styring osv? Prøvde Logitech Driving Force PRO ratt/pedaler for PS2 og det var helt sinnsykt nøyaktig. har du prøvd andre ratt man kan samenlikne det med? FInst det butikker i Norge som selger det? Endret 31. mars 2004 av ohy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå