vegaroy Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Takker, TigerOla. Hørtes fornuftig ut. Skal sette meg ned og taste dette Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Men jeg brukte ikke noen blendemetode, jeg bare gjorde V2 30% gjennomsiktig.... Jeg tror LE nesten MÅ støtte den funksjonen, ellers er det noe rart på gang. Jeg har selv prøvd LE og det er såpass bra at det er nødt til å være støtte for dette.... lykke til. Lenke til kommentar
TigerOla Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Har jobba med Liquid Edition siden det kom ut tidlig i fjor høst - kan programmet så og si tvers igjennom. JA, du kan stille inn på x antall prosent transparent NEI, du kan ikke bruke blending-modes. Men jeg skal teste litt rundt dette og poste noe som kan falle i smak.. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 oi, dette var interessant. Tusen takk for tipsene! Lenke til kommentar
echo221 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Først er det litt kjedelig å drasse opp en topic som var aktiv for ca. 10 mnder siden. Second, tror ikke det er lov å ha specs i signatur. Har litt lyst på 35mm kamera jeg, så får jeg skikkelig Film Look Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 tror ikke det er lov å ha specs i signatur Den regelen er visst tatt bort. Har litt lyst på 35mm kamera jeg, så får jeg skikkelig Film Look Kameraet er billig, gode objektiver koster like mye som en bil, nok film til å lage en... film koster like mye som et hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå