Hell Toupée Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Noen som har noen gode forslag på hvordan dette gjøres? Får ikke Flash til å fungere på hverken Opera eller Mozilla. etter jeg har kjørt installereren står Flash på plugins-lista til Opera, men det funker ikke allikevel Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Se http://plugindoc.mozdev.org/linux.html#Flash . Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Last ned flashpluginen fra Macromedia.com. Pakk ut filene. Drit å i kjøre installeren. Kopier libflashplayer.so inn i plugins mappa i Mozilla mappa (funker fint med Mozilla/Firefox/Firebird når man har lastet ned browseren fra mozilla.org og ikke via distroens pakkesystem (da havner plugins mappa en annen plass)) Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 PS: Jeg har ikke fått Flash til å virke i Opera 7.50 P1... den synes i pluginlista men virker ikke. I Opera 7.23, Mozilla 1.4 og Firefox funker det greit her. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 PS: Jeg har ikke fått Flash til å virke i Opera 7.50 P1... den synes i pluginlista men virker ikke. I Opera 7.23, Mozilla 1.4 og Firefox funker det greit her. Har hatt samme problem i Opera med at pluginen vises i lista men funker ikke. Derfor jeg skifta til Mozilla Firebird, og nå Firefix. Alt funker der Java også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå