olesathe Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg skal nå kjøpe mitt første kamera og står mellom disse: - Nikons coolpix 5400 - Canon PowerShot S1 IS - Olympus Camedia C-750 Ultra Zoom Hvilke av disse ville du valgt og hvorfor? Jeg har ingen spsifikke bruksområder. Amatør fototgraf og normalt forbruk. Har heller ingen planer om å forstørre bildene i ettertid. Lenke til kommentar
hermsty Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nikon Men det er jo selfølgelig or at jeg er nikon frelst da! Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nikon Men det er jo selfølgelig or at jeg er nikon frelst da! Hei. Slutter meg til den. Har ett Sony, 2 stk Canon og ett Nikon Digitalkamera. Nikon er favoritten. ( Har også Olympus, og Nikon speilrefleks, der er også Nikon favoritten ) Gå for Nikon. Good Luck Lenke til kommentar
olesathe Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Hehe! Tusen takk for responsen. Er litt usikker enda, men nikon er nå favoritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå