simmy Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Sitter å trøkker på en P900, men får verken jMSN eller Agile Messenger til å funke, har vært en del i kontakt med Gandalf The Grey, og det virker som vi har samme settings for å koble oss opp, men allikevel funker det ikke for meg. Noen som har noen innstillinger / tips de ønsker å dele? Jeg bruker telenor for å koble meg opp, er sikkert bare noen innstillinger som må forandres på. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Sitter å trøkker på en P900, men får verken jMSN eller Agile Messenger til å funke, har vært en del i kontakt med Gandalf The Grey, og det virker som vi har samme settings for å koble oss opp, men allikevel funker det ikke for meg. Noen som har noen innstillinger / tips de ønsker å dele? Jeg bruker telenor for å koble meg opp, er sikkert bare noen innstillinger som må forandres på. Har sett litt etter deg på msn i det siste, fordi jeg har funnet det ut nå Eller det virker iallefall helt fint på min nå, men hvis du går inn på Telenor så trykker du på "mms, wap og GPRS opsett" knappen på menyen til venstre. Så velger du Sony Ericsson, så P800 og så velger du "GPRS Internett" så skriver du inn telefon nummeret ditt og så mottar du innstillingene lagrer og lagrer de, deretter går du inn på kontrollpanel og velger du "GPRS Internett" som foretrukket. Åpne JMSN og logg deg på så vil det virke Kom inn på MSN senere i dag hvis du ikke får det til å virke(har ikke vært så ofte pålogget i det siste, er plaget av virus via msn, mange ukjente folk som har lagt meg til i det siste) Lenke til kommentar
simmy Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 genialt gandalf, du er maskin, nå funker opera også Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Takker, bra at du endelig fikk det til å virke Endret 9. mars 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
picko Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det jeg har funnet ut er at i autooppsettet fra 2000, så står det wap som GPRS-tilknyttningspunkt. Her må det stå internet for at diverse applikasjoner skal fungere... Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 jeg sliter med at ingen er pålogget når jeg logger meg på agile messenger med min nokia 6600.. logger jeg meg på msn på pcen er alle online... Lenke til kommentar
simmy Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 prøv jMSN isteden, er helt konge det. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 prøv jMSN isteden, er helt konge det. Finnes bare til P900 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 prøv jMSN isteden, er helt konge det. Finnes bare til P900 ikke til p800 ? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 prøv jMSN isteden, er helt konge det. Finnes bare til P900 ikke til p800 ? Jo det gjør jo det og da Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 prøv jMSN isteden, er helt konge det. Finnes bare til P900 ikke til p800 ? Jo det gjør jo det og da ikke til nokia 6600? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 prøv jMSN isteden, er helt konge det. Finnes bare til P900 ikke til p800 ? Jo det gjør jo det og da ikke til nokia 6600? Niks, bare UIQ for å si det enkelt Du kan prøve IM+ til 6600 det er ikke kjempe, men det funker bedre enn agile Lenke til kommentar
aug Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Kjører agile messenger på 6600, funker 100% hele tiden, kobler opp med gprs mot telenor internet. Supah! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Den nye versjonen av Agile Messenger fungerer ikke skikkelig. Den viser ikke riktig hvem som er online og hvem som er offline. Som regel er alle offline. Jeg fikk f.eks en melding fra en som var offline, men jeg kunne ikke svare pga det stod at personen var offline. Samme problemet har min bror, og jeg har lest at det er andre som har det problemet. Lenke til kommentar
picko Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Den nye versjonen av Agile Messenger fungerer ikke skikkelig. Den viser ikke riktig hvem som er online og hvem som er offline. Som regel er alle offline. Jeg fikk f.eks en melding fra en som var offline, men jeg kunne ikke svare pga det stod at personen var offline. Samme problemet har min bror, og jeg har lest at det er andre som har det problemet. <-- Har også samme problem... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Utrolig rart at de gir ut en versjon som ikke fungerer. Hvis ikke det er Microsoft som har gjort endringer etter at den ble gitt ut. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Dere som har problemer med Agile Messenger: Har dere lastet ned direkte fra Agile? De har nemlig tre forskjellige S60-filer med forskjellig størrelse. Aner ikke hva som skiller disse fra hverandre, men det *kan* jo ha noe med det å gjøre. FYI: Det ser ut til å virke fint på min 3650. Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Den nye versjonen av Agile Messenger fungerer ikke skikkelig. Den viser ikke riktig hvem som er online og hvem som er offline. Som regel er alle offline. Jeg fikk f.eks en melding fra en som var offline, men jeg kunne ikke svare pga det stod at personen var offline. Samme problemet har min bror, og jeg har lest at det er andre som har det problemet. <-- Har også samme problem... samme problemet! Bruker du også nokia 6600? Jævlig plagsomt å få instante meldinger fra folk og ikke kunne svare de pga de er "offline"!! arg Lenke til kommentar
karce Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 kan du med Jmsn messenger snakke med dine hotmail kontakter? de du snakker med på data? og er det slik at når du har lastet ned Jmsn messenger, at du skriver inn din hotmail adresse og passord, så har du alle dine kontakter der ferdig, klar til å snakkes med? Lenke til kommentar
dragoon Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Dersom du logger deg på med agile messenger nå, vil du få beskjed om at det er en ny oppdatering. last ned denne oppdateringen direkte på tlf, og du vil se at agile messenger fungerer 100%. Det var tidligere kjent at agile sleit litt med å vise alle kontaktene online, men dette er nå blitt fikset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå