Znoken Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Har gått til innkjøp av dette:TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA nForce2 Ultra400/MCP2-T, ATX, Firewire AMD Athlon XP2800+ 2.083 GHz Socket A 333MHz, 512KB Barton, OEM. Kan jeg klokke opp cpu`n kun i bios og i så måte hvor høyt kan jeg klokke den opp?? Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Denne kan fint klokkes til minimum en XP 3200+ om ikke enda høyere. Test deg frem. Jævlig du poster idag da Hvor høyt du kan klokke den er avhengig av kjøling og minne. TwinMos er ikke kjent for å være det beste OC minnet, men er bare å prøve seg frem, så finner du fort ut hvor det stopper. Endret 9. mars 2004 av Sharkey Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Jævlig du poster idag da Hehe,ja jeg hadde ganske mye på hjertet idag som du ser... Har liksom den policyen at det er bedre og spørre en gang for mye isteden for en gang for lite..Regner med og finne ut hvordan jeg skal klokke opp i bios på OVERKLOKKING. Ps.Tror dere at denne cpu viften som jeg har kjøpt kjøler bra: http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 du må legge ut direkte linken til produktet ditt.. den der fører bare til hovedsia. visst du ser innpå microplex innpå produktet så står det en direktelink du kan bruke rett under prisen og det der.. bruk også gjerne url kodene(den "http://" knappen der oppe) så blir det så mye lettere for oss som leser! slik f.eks MIST CPU-kjøler, "Silent Twin" Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Sorry,ikke første gangen jeg gjør den feilen,hehe Her kan dere se Cpu viften... Hmmmm,gjorde det jaggu riktig og jo Endret 9. mars 2004 av Znoken Lenke til kommentar
kain Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Den burde du greit få opp i 3200 jeg får min xp2500 til xp3200 uten prob i en shuttle Lenke til kommentar
Ghozt Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Hvis en av viftene går i stykker på den vil den andre også stoppe da eller...?? Så litt tung ut også synes jeg... Endret 9. mars 2004 av Ghozt Lenke til kommentar
Ghozt Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Her kan dere se Cpu viften... Er det ingen som kan svare meg på hvordan den cpuvifta til Znoken er da...Sitter her og tripper etter og bestille den.... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Kjøleren er veldig bra. Kjøler godt og er nærmest lydløs. Ettersom den er forholdsvis tung (370 gram), og ikke bruker de 4 skruefestene, ville jeg ikke flytte på pc'n med den kjøleren innstalert. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Gå inn på linken og les tester da vel Ghost...Jeg vet dessverre ikke mer enn det jeg har lest om den men den skal kjøle veldig bra og er utrolig stillegående...Hvis den ene viften skulle stoppe så fortsetter den andre og gå... Endret 9. mars 2004 av Znoken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå