Gå til innhold

hjelp har en drit data har dere noe tips

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan vel alltids legge inn mer ram og bytte ut harddisken, dette vil kunne gi bedre ytelse. Skjermkortet høres innebygd ut, mer ram vil kunne gi mer delt minne til skjermkortet så det takler litt høyere innstillinger i spill, men ikke mye tror jeg.

Eksternt lydkort via PCMCIA eller USB vil gi deg bedre lyd. Kanskje.

Alt i alt fortsatt vanskelig å oppgradere bærbare maskiner.

Lenke til kommentar

Hvor kjapp er den harddisken du har i den bærbare pc'en din da? kan jo alltids hjelpe å bytte ut den med en kjappere disk, sett at du har en treig disk inni der da.

Må også nesten si meg enig med resten av de andre, når de sier at det vil hjelpe på med litt mer ram.

Lenke til kommentar

Sykt dårlig til hva?

Ikke så lett å si hva som kan gjøres når du ikke sier hva som er problemet.

Treg oppstart? Treg i spill? (i tilfelle hvilke) Treg når du surfer på nett? Treg når du skriver i Word?

Må dessverre fortelle deg at hvis du skal overklokke eller ha maks ytelse så er ikke bærbar det rette.

Lenke til kommentar

Jeg har en "hunch" at du vil ha den bedre til spill, og da kan jeg bare fortelle deg med en gang, at det er den maskinen lite egnet til, uansett hvor godt du twaker den. Det skjermkortet (integrert?) vil aldri kunne gi deg noe ytelse i noe som involverer 3D. Bærbare er forsovidt ikke så egnet til å klokke opp og slikt pga. varmeutvikling og begrenset strømforbruk heller...

-Stigma

Lenke til kommentar

Denne PCen er kjempebra! -til sitt bruk....

Den er overhode ikke beregnet på fjortiser som skal spille Battlefield, men på folk som behøver bærbar PC til profesjonelle ting.

Mer minne vil gjøre den raskere i windows miljø, du får mindre swapping til disken osv. Noe annet kan du bare glemme, det vil ikke ha noen effekt til ditt behov. Klokke opp en bærbar PC? HAHAHAHAHAHAHAH.....HOHOHOHOHOHO

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...