eirik15 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 hjelp har pb-bærbar easynote rompe data lurer på om jeg klarer og få den berdre på noe vis ¨ cpu: amd xp-m 2400+ ram: 256mb pc 2100 hk:nec ci vc1 skjermkort: sis 740 hd:30giga har dere noen tips Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Mere ram ,vil forbedre ytelsen - garantert. Lenke til kommentar
leoss Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Du kan vel alltids legge inn mer ram og bytte ut harddisken, dette vil kunne gi bedre ytelse. Skjermkortet høres innebygd ut, mer ram vil kunne gi mer delt minne til skjermkortet så det takler litt høyere innstillinger i spill, men ikke mye tror jeg. Eksternt lydkort via PCMCIA eller USB vil gi deg bedre lyd. Kanskje. Alt i alt fortsatt vanskelig å oppgradere bærbare maskiner. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Denne skal i bærbar kategorien og har ikke du spurt dette spm nylig dær? Lenke til kommentar
LiQuID Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hvor kjapp er den harddisken du har i den bærbare pc'en din da? kan jo alltids hjelpe å bytte ut den med en kjappere disk, sett at du har en treig disk inni der da. Må også nesten si meg enig med resten av de andre, når de sier at det vil hjelpe på med litt mer ram. Lenke til kommentar
eirik15 Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 vet dere om noe program som kan knekke biosen så man kan skifte på fsb Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Holder det ikke snart? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=216690&hl= http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=216735&hl= Jeg ber deg om å holde en litt mer voksen og saklig tone her på forumet, "rompe data" er ikke akkurat så veldig smaklig å lese. Jeg lar denne tråden gå, men jeg har null tolleranse hvis noe skulle skli ut! Lenke til kommentar
eirik15 Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 sorry for det da mebn jeg synes den pc jeg har er så sykt dårlig trenger noe tis så jeg klarer og få dn bedre på noen vis finnes det ikke noe overklokkings program eller Lenke til kommentar
eirik15 Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 sorry for det da men jeg synes den pc jeg har er så sykt dårlig trenger noe tis så jeg klarer og få dn bedre på noen vis finnes det ikke noe overklokkings program eller Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Sykt dårlig til hva? Ikke så lett å si hva som kan gjøres når du ikke sier hva som er problemet. Treg oppstart? Treg i spill? (i tilfelle hvilke) Treg når du surfer på nett? Treg når du skriver i Word? Må dessverre fortelle deg at hvis du skal overklokke eller ha maks ytelse så er ikke bærbar det rette. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Du kan starte med to ting: Last ned Ad- aware, og kjør det programmet. Last ned Sisoft Sandre 2004, og se hvilke tips det programmet kommer med. Tror dette er lurt før du begynner å overklokke. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har en "hunch" at du vil ha den bedre til spill, og da kan jeg bare fortelle deg med en gang, at det er den maskinen lite egnet til, uansett hvor godt du twaker den. Det skjermkortet (integrert?) vil aldri kunne gi deg noe ytelse i noe som involverer 3D. Bærbare er forsovidt ikke så egnet til å klokke opp og slikt pga. varmeutvikling og begrenset strømforbruk heller... -Stigma Lenke til kommentar
Hoggorm1 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Denne PCen er kjempebra! -til sitt bruk.... Den er overhode ikke beregnet på fjortiser som skal spille Battlefield, men på folk som behøver bærbar PC til profesjonelle ting. Mer minne vil gjøre den raskere i windows miljø, du får mindre swapping til disken osv. Noe annet kan du bare glemme, det vil ikke ha noen effekt til ditt behov. Klokke opp en bærbar PC? HAHAHAHAHAHAHAH.....HOHOHOHOHOHO Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Posten stenges grunnet dårlig topic og feilpost. Trådstarter har i tillegg fått en advarsel fordi han lagde en lignende tråd ikke lenge siden med samme topic og den var også feilpostet. På tide du lærer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg