int20h Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Lukket visning av NV40 Det ser ut som om NV40 kun vil bli demonstrert bak lukkede dører på CeBIT-messen. De eneste som mottar invitasjon er spesielt nære og lojale partnere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Typisk. Og hva med oss stakkarer som hadde håpa på å få ett lite glimt av dette nye "vidunderet" på messa? Jaja, vi får vel vente til det er i butikken vi og Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 tror nok "noen" vil røpe fra CeBIT.lekkasje blir det sikkert nok av. håper vi får se bilder og kansje tester etter messen. men hvor blir det av r420 ? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Fra det jeg har hørt vil også R420 bli vist på CeBIT bak lukkede dører. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg for vel snike meg inn i den salen jeg da . Kipt at det skal være sånn. Håpet og få sett nye ting på skjerm kortfronten når jeg drar til cebit. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 måtte den beste selge billigst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå