Gå til innhold

Syk på jobb, hva med deg?

Anbefalte innlegg

Sitter her og snørrer, huet spinner og jeg vet ikke helt hvor jeg er. Lyder rundt meg kommer i speisa surround da sanseorganet sitter i en stol som blir snurret rundt i høy fart.

Jeg hadde nettopp hatt nesten en uke sykemelding, og trodde det var ferdig. Helt til jeg kom hjem etter jobb her om dagen og ikke følte meg helt bra. Sov rundt 3 timer på ettermiddagen og våknet av at halsen forsøkte å begå selvmord eller noe. Så ble det bare verre, og jeg har tømt i meg alt jeg har kommet over av C vitaminer og andre vitaminer, drukket en masse vann og har endog med en liter appelsin juice på jobben pluss noen sånne superkraftige C vitamin tabletter fra England, som løses opp i vann som man så drikker.

Jeg har observert at folk hoster overalt, og 1 eller 2 av de andre ansatte her er sykmeldt nå. Jeg sitter altså på jobb og er syk. Det suger, for å være ærlig. Spiller litt sjakk og surfer på nettet, kreativiteten ber om nåde, så jeg håper sjefen ikke kommer med noe fra kunder i dag til meg (grafisk).

Så hvordan er den generelle helsetilstanden, mange syke blant oss?

Endret av Hidden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...