mg_martin Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hjelp! Når jeg starter ett spill, prøver maskinen å åpne spillen, men spillet legger seg ned på startlinja...Det er ikke alle spill som reagerer slik, men det er ganske mange... Har: Ati Radeon 9600 Amd athlon xp2500+ Kjører XP. spillet jeg snakker om akkurat nå er Delta Force:Land Warrior, og er oppdatert nå... Jeg har hatt problemet med dette spillet siden jeg fikk pc`en (ganske nylig) Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Kan høres ut som om du har en prosess kjørende i bakgrunnen som tar litt overhånd. Finn frem taskmanageren og finn ut om du har noen prosesser/programmer som ikke trengs... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Dette her er ikke og kan tvilsomt bli til en diskusjon om spill - generelt. Jeg flytter den for deg jeg Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Jeg har samme problem, men det løser seg når jeg går inn på ELMA og spiller et par minutter... Sant! EDIT: Gikk litt fort... Endret 9. mars 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 NEI! Jeg har spilt det i en stund nå og det har fungert helt greit, men nå vil det ikke fungere! prøvde ELMA trikset, men ELMA fungerer heller ikke! Jeg har også tittet litt på prosesser, men jeg vet ikke hvilke prosesser jeg kan avslutte uten at PC`en klikker.. Hva er galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå