JKJK Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hørte en sang på radioen i morges som jeg vet er ganske kjent og har en mistanke om at stammer fra 80tallet. refrenget er enkelt å greit "lei lei lei ...osv". evt. "lai lai lai" This ain't much, but it's all I've got! Noen som hørte den (var rundt kl. 6 i morges på P1/P3) og vet hva den heter? Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 vel... hvis det er en mann som synger, eller 2 faktisk, så kan det jo være The Boxer m Simon and Garfunkle. dr_k Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Den heter "The Boxer" og er orginalt sunget av Simon and Garfunkel, men Finn Kalvik har også sunget den! På Norsk altså... Edit: Slått på målstreken... Endret 9. mars 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Skee Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Kan vel også være "Life is Life" med "Hva-var-det-de-het". Mener der var ganske mye lai lai lai i den? Hmm, hva var det det bandet het... Skikkelig one-hit wonder, fra Østerike? Skee Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Tror mer på "the boxer" Gruppa som sang "life is life" heter Opus...tror jeg ..blir helt forundra over ting man husker noen ganger Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg kan nesten garantere at det er en Simon & Garfunkelsang, men hvilken husker jeg ikke *jernteppe* Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Kan vel også være "Life is Life" med "Hva-var-det-de-het". Mener der var ganske mye lai lai lai i den? Hmm, hva var det det bandet het... Skikkelig one-hit wonder, fra Østerike? Opus Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 her blir det liv, lai lai edit: eller var det rai rai? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 her blir det liv, lai lai edit: eller var det rai rai? var nok rai rai, hva nå enn det måtte bety Men sangen heter no det Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det er The Boxer med Simon and Garfunkel. Hørte nettopp gjennom den. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 har tro på "the boxer". skal sjekke senere i dag hvis jeg får tid. Er i allefall ikke life is life! takker! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) jau... det var the boxer. Men Synes at Hermes Houseband versjonen var bedre! Kunne tenkt meg å lage en versjon som det var litt mere fart i. Noen som vet om den finnes som acapella versjon, eller om det finnes programmer/VSTplugins som er gode til å plukke ut vocal med? Endret 9. mars 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå