Joffer Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Har et par eldre Pentium 200 maskiner som jeg overklokker litt, men har lyst til å teste stabiliteten før jeg går i gang med å installere OS (Linux). Så da lurte jeg på om noen hadde noen linker til noen stabilitetstester/stresstester som enten kjører (booter) av seg selv eller som kan kjøre fra dos-boot (floppy/cd oppstartsdisk)? Vet om Memtest-86 v3.0, kjører den nå fra Gentoo LiveCD'n... men den tester vel egentlig bare minnet... så cpu tester, andre tester etterlyses. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 det er en type linux som jeg ikke husker hva heter men den booter med cd (trenger ikke hd) der tror jeg det er et stress test pogramm Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 det er en type linux som jeg ikke husker hva heter men den booter med cd (trenger ikke hd) der tror jeg det er et stress test pogramm Gentoo har 'Memtest-86 v3.0' - den vet jeg om.. om det er en annen så tar jeg imot link (om du husker den..) Lenke til kommentar
all right Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 jeg bruker SUPER_PI jg men husker ikke hvor jeg fikk det ifra, du kan jo søke litt og se om du finner det! Lenke til kommentar
Bramnar Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Super PI er vel ikke noe stress program, og det må vel kjøres gjennom Win... Linux distroen som booter og kjøres fra cd er Knoppix, vet ikke om der er stress program da... alt er mulig Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 det er en type linux som jeg ikke husker hva heter men den booter med cd (trenger ikke hd) der tror jeg det er et stress test pogramm Knoppix? http://www.knopper.net/knoppix/index-old-en.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå