Kjellis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg sliter med starten på vått føre - hakke sjans å holde koken til de andre syklene. Noen som kan gi meg et tips for hvordan jeg kan starte bra på vått føre? Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg sliter med starten på vått føre - hakke sjans å holde koken til de andre syklene. Noen som kan gi meg et tips for hvordan jeg kan starte bra på vått føre? Tja , det er ikke et lett spill . - Ikke full trottle med en gang på start linja(jevn gass) - Gjøre ferdig all bremsing før du er inne i svingen. - Så gi et jevnt gasspådrag ut av svingen. - Finne "ideal" sporet igjennom svingen . Veit ikke om det hjelper deg da Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Kjører fra dem i løpet, men nå som jeg er på siste nivå (Legends) så er jeg ei sinke i starten Bruker du ratt, tastatur eller joypad når du spiller Moto GP2? Selv bruker jeg tastatur! Lenke til kommentar
pinnemannen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Bruk heller tiden din her: http://www.onlinerankings.net/motogp2/offRes.asp? enn å kaste bort tiden på regn.. Nicket mitt der er XF-Ace - har ikke spilt MGP2 på et halvt år nå og ser jeg har blitt dumpa ned til 104plass... Lå på 42 ellerno sist jeg så der Du må laste ned et lite program som heldigvis henter ut hotlapsene dine fra spillet så du slipper å kjøre alle banene på nytt for å registrere tider. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Bruk heller tiden din her: http://www.onlinerankings.net/motogp2/offRes.asp? enn å kaste bort tiden på regn.. Nicket mitt der er XF-Ace - har ikke spilt MGP2 på et halvt år nå og ser jeg har blitt dumpa ned til 104plass... Lå på 42 ellerno sist jeg så der Du må laste ned et lite program som heldigvis henter ut hotlapsene dine fra spillet så du slipper å kjøre alle banene på nytt for å registrere tider. -Tøfft! Har du vunnet alle løp m.m. slik at du har fått bygd opp sykkelen din max? Er nå på nivå Legends, men der er d jammen hardt om førsteplassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå