andesh Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 fiklet sammen denne kind.ainnes.net idag, sjedet meg litt. Vet at jeg må fikse avrundingene helt på nytt, og prikkene på menyen. Men vil ha kritikk på om dette vil bli bra med disse forandringene? og om det vil bli bra i det hele tatt. Trur det blir andre farge, siden jeg allerede har brukt disse på min side. Hvordan for dere gode avrundinger når dere arbeider i photoshop? prøvd mange teknikker, men finner ikke en som blir bra nok. Noen tips der med det samme? På forhånd takk... Lenke til kommentar
friction Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Genial layout... Bruk lit mer "spisse" farger med kontraster Lenke til kommentar
andesh Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Skal skifte ut fargene. Bære hadde de ligganes siden jeg nettopp ble ferdig med min side. ska prøve å få mer spisse farger med kontraster. ska prøve å få vekk litt tomrom fra under den logoen jeg laget. Lenke til kommentar
friction Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Høres bra ut dette... Stå på Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Vil se noe tekst i greiene før jeg uttaler meg. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Har fiklet på litt tekst og mouseover på menyen, men sitter på skolemaskin, så får ikke lastet opp nu. legger det opp med en gang jeg kommer heim. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ser ut som en smoooth sak, men blir den ikke for liten på en høy oppløst skjerm? Smooooth uten tvil! Hadde vært litt fett å se med tekst som toolshed nevnte ja... Lenke til kommentar
magikern Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) trur jeg kan like det her, men savner http://www.lipsum.com, sleng på det så bli det lettere å si noe mer sikkert... Endret 9. mars 2004 av magikern Lenke til kommentar
Crack Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Synes ikke det var så veldig mye å skryte av.. flere designer som har vært bedre enn denne som har fått dårligere kritikk... men helt grei var den ganske så sant... Lenke til kommentar
andesh Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Var bære et førsteutkast, ordnet mouseover, tekst og avrundingenn på siden. Fargene ska totalforandres, men sliter med å finne de, kommer etter hvert. litt bedre nå? Vet at den er litt mørk, ser det på andre maskiner "****** laptopskjerm" ska fikse sammen en footer etter middag... edit: link oppdatering http://kind.ainnes.net/index2.htm Endret 9. mars 2004 av andesh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå