friction Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Morten Abel er vel norges desidert beste popvokalist, er han ikke? Lenke til kommentar
Mr.Z Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Heilt klart! ikke tvil en gang. Morten Abel Lenke til kommentar
friction Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Var netopp på konserten hans, dritbra. Noen andre som var der kanskje??? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 virker mer som en monlog dette.. galmanns-ralling som christoffer schau ville kalt det Lenke til kommentar
friction Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Raske tips: -Kjøp/last ned alle albumene hans -Hør på alle sangene -Hør på alle sangene igjen -osv. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Vi har noe som heter Film, TV og Musikk Anyway, så er han ike noe sånn spesielt god, annet enn Beautiful og Be my lover... Lenke til kommentar
Mr.Z Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 virker mer som en monlog dette.. galmanns-ralling som christoffer schau ville kalt det Du har vel ikke peiling du? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Bah! Takler ikke fyren og musikken hans. gay wannabe og med irriterende reklamer på tv. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Og akkurat *DER* vant SnowDOG_ tilbake min respekt for han Lenke til kommentar
Mr.Z Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Eller som Morten Abel ville ha kalt han SnowBoy. Lenke til kommentar
friction Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Morten Abel er en av de få artistene som tør å utvikle en egen stil blant offentligheten. I dette ligger det en sjarm som en god del mennesker faller for. Bra at noen gjør det. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Du vet vi HAR noe som heter Film,TV og Musikk!? JEEEZ.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Viss det er pop det er snakk om så takker eg meg heller til Lene Marlin... (men Sepultura, Rage Against The Machine, System of a Down er å foretrekke...) Lenke til kommentar
friction Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Hehe... Fant ut det etter jeg hade lagt dette ut Lenke til kommentar
Mr.Z Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Morten Abel å idol Sandra. En uslåelig duo. Den ene er kvalm å ekkel , mens den andre er pen å mykje sjarm. Det va siste gangen i nevnte Idol Sandra på ei stund her. Lenke til kommentar
friction Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Da har vi opplegget: Abel syng og Sandra posere foran folket... Lenke til kommentar
friction Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Haha... Gled deg til Idol Sandra kommer på turnè til Molde Hvis det noen gang skjer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå