kaaasen Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har du forresten aldri hørt om DVD-brenner, du da? les noen poster over du!!! der sier jeg at jeg venter på at Dvd-brennere skal bli billigere DVD-brennere er da heller ikke noe dyrt. For under 1000 kroner får man jo en brenner som brenner både DVD-R/-RW og DVD+R/+RW http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=10&s=pl Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Er da ikke mange årene siden man kunne si "CD'r er pokker meg til musikk, ikke til spill! Jeg orker ikke å kjøpe noen dyr CD-spiller/brenner bare for å spille!!!! Har diskettstasjon!" Noen som ser likheten i argumentasjon her? Good point Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Og for å virkelig ta livet av det argumentet, kan vi ta det enda lengre bakover. Når CD'ene kom. "Hvorfor skal jeg gidde å kjøpe CD-spiller? Blir sikkert ikke noen hit uansett, alt er jo på kassett nå". osv osv. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) tjaaa.. si det på denne måten. fordi det er en bedre teknologi, mer lettvint og det var en ENORM satsing på det. (btw, bitex, liker bergtatt utrolig godt ) Endret 15. mars 2004 av rasgar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå