TCi Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) dvd er til filmer ikke spill. Flere og flere spill kommer som DVD-løsning fremover. På tide, jeg har ventet i 3 år på dette. Spillene blir bare større og større. Derfor blir det billigere pr. MB å ha de på DVD. Endret 11. mars 2004 av TCi Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 ikke ******, jeg har dvd spiller på den gamle pc'n og jeg liker det ikke. jeg venter på at DVD-brennere skal bli billige og jeg vil ikke ha spill på dvd før det, så resten av norges spillere får pent vente til jeg kjøper meg DVD-bremmer Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 ikke ******, jeg har dvd spiller på den gamle pc'n og jeg liker det ikke. jeg venter på at DVD-brennere skal bli billige og jeg vil ikke ha spill på dvd før det, så resten av norges spillere får pent vente til jeg kjøper meg DVD-bremmer Filmer kommer da enda på både VHS og DVD. Når man nå endelig fatter at de skal levere spill på DVD kommer det da naturligvis til å også bli levert på CDer til langt uti 2010 og utover. Så hvis du ikke vil ha deg spillene på DVD kan du kjøpe dem på CDer også kan resten av oss kose oss med kun 1 plate å forholde seg til Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 ikke ******, jeg har dvd spiller på den gamle pc'n og jeg liker det ikke. jeg venter på at DVD-brennere skal bli billige og jeg vil ikke ha spill på dvd før det, så resten av norges spillere får pent vente til jeg kjøper meg DVD-bremmer Filmer kommer da enda på både VHS og DVD. Når man nå endelig fatter at de skal levere spill på DVD kommer det da naturligvis til å også bli levert på CDer til langt uti 2010 og utover. Så hvis du ikke vil ha deg spillene på DVD kan du kjøpe dem på CDer også kan resten av oss kose oss med kun 1 plate å forholde seg til Bedre med 1 dvd enn 4 cd'er. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 i 2010 har de kommet noe som tar over får DvD.. der man kan ha hele film samlingen på en disc Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 i 2010 har de kommet noe som tar over får DvD.. der man kan ha hele film samlingen på en disc Det finnes allerede Blue Ray DVD.. opptil 30GB...eller kanskje mer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 30 gig er jo ikke en film samling, 2gig per film det blir bare 10 filmer det, Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 30 gig er jo ikke en film samling, 2gig per film det blir bare 10 filmer det, Vel egentlig så er dvdfilmene 9GB så det blir kanskje litt i minste laget. Jeg tenkte mer på samlesett og serier jeg da... Men Blueray kommer til å ta over om noen år. Det finnes allerede spillere som kan bruke blueray... Det som er iallefall sikkert er at vi iallefall ikke bruker plater som lagringsmedium i 2010... håper jeg da Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 dvd er til filmer ikke spill. Der tar du feil, dessverre. Om, la oss si ca 9 mnd, vil de aller fleste spill mest sannsynlig komme ut på DVD. Derfor er det rart at ikke DOOM III gjør det. Har du forresten aldri hørt om DVD-brenner, du da? Men det er ikke så dyrt med DVD-spiller da. F.eks. denne! Lenke til kommentar
OeO Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 dvd stod orginalt for digital video disk, så var det et lite geni som skjønte at den kunne brukes til så mye mer, og da ble dvd endret til digital versitile disk(staving?) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Har du forresten aldri hørt om DVD-brenner, du da? les noen poster over du!!! der sier jeg at jeg venter på at Dvd-brennere skal bli billigere Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Go Go DVD så slipper vi alle de mange CD-platene som i eks. Enter The Matrix og XIII. DVD er jo nesten standard i dag og alle pc-er selges med dvd spiller. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 mhm, gleder meg til å bli kvitt multidisc'ene .. hater at alle spill kommer på min. cd'er nå Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 DVD er da ikke bare for filmer.. Det er ingen her som vil kunne installere orginale Far Cry uten DVD-rom. Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Spillet ser jo helt genialt ut! Praktfull grafikk, men de satser vel mer på skygger for å lage stemning enn kraftkrevende grafikk. De tjener mer jo flere folk som har mulighet til å spille det, så... tror det blir akseptable krav Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 mhm.. gleder meg til å få brukt mitt z-680 og det spillet der det er ser ut som lyd og skygger er "the works" i det spillet der Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 En dvd spiller koster mindre en 100 kr mer enn en cd spiller , det er verdt det! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) -sletta (dobbelpost)- Endret 15. mars 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Er da ikke mange årene siden man kunne si "CD'r er pokker meg til musikk, ikke til spill! Jeg orker ikke å kjøpe noen dyr CD-spiller/brenner bare for å spille!!!! Har diskettstasjon!" Noen som ser likheten i argumentasjon her? Endret 15. mars 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå