Gå til innhold

Doom3 system requirements

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

dvd er til filmer ikke spill. :realmad:

Flere og flere spill kommer som DVD-løsning fremover. På tide, jeg har ventet i 3 år på dette. Spillene blir bare større og større. Derfor blir det billigere pr. MB å ha de på DVD.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke ******, jeg har dvd spiller på den gamle pc'n og jeg liker det ikke.

jeg venter på at DVD-brennere skal bli billige og jeg vil ikke ha spill på dvd før det,

så resten av norges spillere får pent vente til jeg kjøper meg DVD-bremmer

Filmer kommer da enda på både VHS og DVD. Når man nå endelig fatter at de skal levere spill på DVD kommer det da naturligvis til å også bli levert på CDer til langt uti 2010 og utover. Så hvis du ikke vil ha deg spillene på DVD kan du kjøpe dem på CDer også kan resten av oss kose oss med kun 1 plate å forholde seg til ;)

Lenke til kommentar
ikke ******, jeg har dvd spiller på den gamle pc'n og jeg liker det ikke.

jeg venter på at DVD-brennere skal bli billige og jeg vil ikke ha spill på dvd før det,

så resten av norges spillere får pent vente til jeg kjøper meg DVD-bremmer

Filmer kommer da enda på både VHS og DVD. Når man nå endelig fatter at de skal levere spill på DVD kommer det da naturligvis til å også bli levert på CDer til langt uti 2010 og utover. Så hvis du ikke vil ha deg spillene på DVD kan du kjøpe dem på CDer også kan resten av oss kose oss med kun 1 plate å forholde seg til ;)

:yes:

Bedre med 1 dvd enn 4 cd'er.

Lenke til kommentar
30 gig er jo ikke en film samling, 2gig per film det blir bare 10 filmer det,

Vel egentlig så er dvdfilmene 9GB så det blir kanskje litt i minste laget. Jeg tenkte mer på samlesett og serier jeg da... Men Blueray kommer til å ta over om noen år. Det finnes allerede spillere som kan bruke blueray...

Det som er iallefall sikkert er at vi iallefall ikke bruker plater som lagringsmedium i 2010... håper jeg da :)

Lenke til kommentar
dvd er til filmer ikke spill. :realmad:

Der tar du feil, dessverre. Om, la oss si ca 9 mnd, vil de aller fleste spill mest sannsynlig komme ut på DVD. Derfor er det rart at ikke DOOM III gjør det.

Har du forresten aldri hørt om DVD-brenner, du da? ;)

Men det er ikke så dyrt med DVD-spiller da. F.eks. denne! :thumbup:

Lenke til kommentar

Spillet ser jo helt genialt ut! Praktfull grafikk, men de satser vel mer på skygger for å lage stemning enn kraftkrevende grafikk. De tjener mer jo flere folk som har mulighet til å spille det, så... tror det blir akseptable krav :yes:

Lenke til kommentar

Er da ikke mange årene siden man kunne si

"CD'r er pokker meg til musikk, ikke til spill! Jeg orker ikke å kjøpe noen dyr CD-spiller/brenner bare for å spille!!!! Har diskettstasjon!"

Noen som ser likheten i argumentasjon her? :p

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...