TLZ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Zack De La Rocha, tidligere rapper i Rage Against The Machine jobber med solo album! Han har jo allerede "gitt ut" en singel... Litt info... Noen som vet når det kommer ut? Eg gleder meg ihvertfall!! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Old. Jeg har hatt den sangen i flere måneder. Når albumet kommer er ikke greit å si, men jeg tror ikke det er noe for Rage Against the Machine-fans. Det var ikke noe for meg ihvertfall... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Old. Jeg har hatt den sangen i flere måneder. Når albumet kommer er ikke greit å si, men jeg tror ikke det er noe for Rage Against the Machine-fans. Det var ikke noe for meg ihvertfall... Vet at sangen har vært ute en stund, men visste ikke om albumet... eg er Rage Against the Machine-fan, eg synes det var veldig bra! Sikkert noe for dem som ble skuffa av Audioslave (dvs de som liker Zack...) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har ikke noe veldig spesielt forhold til Zach de la, men jeg er en veldig stor fan av Rage... Vokalen hans passet utmerket til den musikken, men jeg vet ikke hva jeg synes om hans nye ikke-rocksprosjekt. Og Audioslave var en gedigen skuffelse, og det på tross av at jeg ikke hadde noen forventninger i det hele tatt ettersom det var Cris "f4g" Cornell som var vokalist. Synes det er synd at Tom Morello spiller i det bandet. Han er alt for dyktig til å være med i et slikt band... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Synes Audioslave er ok. Men sinnet og energien er borte. Dessuten så passer ikke alt sammen. Machine Head er jo sint musikk, vet du om andre som lager sint musikk? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nå vet jeg veldig lite om Machine Head, men det virker som om det er mange band som er "sinte", og jeg skjønner meg ikke på de. De eneste jeg skjønner meg på er Rage Against, som er sinte på staten, kapitalismen osv. Men hva er Machine Head sint på? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Sepultura er rimelig sint på det vanlige Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Utrolig synd Max Cavalera sluttet i Sepultura. De var utrolig gode før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå