Gå til innhold

Æææææ

Anbefalte innlegg

Kjøpte en SL55 for noen få uker siden, og nå er den på tilbud i Elkjøps nettbutikk. Jeg kjøpte hos Elkjøp, men ikke på nettet. Den koster 1000 kroner mindre der nå, enn det jeg betalte for den!

Den er satt ned fra 3999 til 1999 uten abonnement også.

Kan jeg bruke noen form for prisgaranti?

:scared:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nej, prisgarantien gælder ikke med tilbagevirkende kraft, så det kan du desværre ikke.

Men sådan er betingelserne, når man handler mobiltelefon: Man risikerer altid at se den et par uger senere til den halve pris.

Så mit råd er: Giv pokker i det - og glæd dig hellere over, at da du købte telefonen, fik du den meget billigt i forhold til hvad der var prisniveauet dengang. :thumbs:

Har du forresten fået løst de problemer, du havde med den?

Edit: Hvis P-in-P har ret i det med returretten, kan du selvfølgelig benytte dig af den.

Endret av Heiberg
Lenke til kommentar

Har ikke Elkjip 30 dagers prisgaranti da?

Det er hva de selv sier på nettsidene sine:

Elkjøps garantier

30 dagers full returrett.

I Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra mottaksdatoen og du vil få alle pengene tilbake. Vi kaller dette 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder alle varer uten abonnement. Husk å medbringe kvittering.

30 dagers prisgaranti.

Elkjøp garanterer deg markedets laveste priser. Skulle du allikevel finne samme vare billigere et annet sted, innen 30 dager etter mottaksdatoen, gir vi deg prisdifferansen tilbake. Prisgarantien gjelder på alle våre produkter. Vi forutsetter her at varen er av samme merke, har tilsvarende spesifikasjoner og er å få kjøpt hos en lokal butikk konkurrent. Husk å medbringe kvittering.

3 dagers annonsegaranti.

Du kommer ikke forgjeves til en av våre butikker når vi har annonsert et produkt, vi kjøper inn så det er nok til alle. Har vi alikevel blitt utsolgt innen 3 dager fra annonsedatoen og ikke kan skaffe den annonserte varen innen 7 dager, garanterer vi deg et lignende eller bedre produkt til samme lave pris. Unntak fra annonsegarantien er produkter merket med "Begrenset antall"

Endret av jendor
Lenke til kommentar
Kjøpte en SL55 for noen få uker siden, og nå er den på tilbud i Elkjøps nettbutikk. Jeg kjøpte hos Elkjøp, men ikke på nettet. Den koster 1000 kroner mindre der nå, enn det jeg betalte for den!

Den er satt ned fra 3999 til 1999 uten abonnement også.

Den er _TO_ tusen kroner billigere i følge de tallene du skrev. For rettigheter se innlegget ovenfor.

Lenke til kommentar
Har ikke Elkjip 30 dagers prisgaranti da?

Det er hva de selv sier på nettsidene sine:

Elkjøps garantier

30 dagers full returrett.

I Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra mottaksdatoen og du vil få alle pengene tilbake. Vi kaller dette 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder alle varer uten abonnement. Husk å medbringe kvittering.

30 dagers prisgaranti.

Elkjøp garanterer deg markedets laveste priser. Skulle du allikevel finne samme vare billigere et annet sted, innen 30 dager etter mottaksdatoen, gir vi deg prisdifferansen tilbake. Prisgarantien gjelder på alle våre produkter. Vi forutsetter her at varen er av samme merke, har tilsvarende spesifikasjoner og er å få kjøpt hos en lokal butikk konkurrent. Husk å medbringe kvittering.

3 dagers annonsegaranti.

Du kommer ikke forgjeves til en av våre butikker når vi har annonsert et produkt, vi kjøper inn så det er nok til alle. Har vi alikevel blitt utsolgt innen 3 dager fra annonsedatoen og ikke kan skaffe den annonserte varen innen 7 dager, garanterer vi deg et lignende eller bedre produkt til samme lave pris. Unntak fra annonsegarantien er produkter merket med "Begrenset antall"

Skulle du allikevel finne samme vare billigere et annet sted

DEN var råsleip dah hehe...

Lenke til kommentar

mye tull her.

ESSR Skrevet 09/03/2004 : 21:19

Tror ikke returrettens Deres gjelder for mobiler.

Den gjelder for alt utenom ting til personlig pleie og abonnoment så vidt jeg husker.

Altså mobil telefon dekkes. Jeg har selv gjort det to ganger og hittils ikke blitt nektet eller avkortet.

Heiberg Skrevet 09/03/2004 : 00:01

QUOTE (Virre @ 08/03/2004 : 23:49)

Nej, prisgarantien gælder ikke med tilbagevirkende kraft, så det kan du desværre ikke.

Men sådan er betingelserne, når man handler mobiltelefon: Man risikerer altid at se den et par uger senere til den halve pris.

Så mit råd er: Giv pokker i det - og glæd dig hellere over, at da du købte telefonen, fik du den meget billigt i forhold til hvad der var prisniveauet dengang. 

Har du forresten fået løst de problemer, du havde med den?

Edit: Hvis P-in-P har ret i det med returretten, kan du selvfølgelig benytte dig af den. 

Elkjøp, i hvert fall Sandvika avdelingen gir deg samme pris som det nettbutikken gir deg.

Dermed hvis du er innenfor 30 dagerene så burde du nok få prisdifferansen dekket.

Heiberg, hva mener du med tilbakevirkende kraft?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...