Goebbels Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Heisann. Har endelig klart å bestemme meg for hvilket kamera jeg skal velge, valget falt på Sony DSC-P72, da dette passer mitt behov glimrende. men så har jeg hørt at sony er sære på minne, og man må bruke sony minne. men så ser jeg at de på komplett har listet opp twinmos minne til halve prisen. vil det i tilfelle funke fint, og er det noen ulemper med å ikke bruke sony minne? er det med at twinmos-kortet har 2 minnebanker (2x128 MB) som ikke kan være aktive samtidig, en typisk sådann? mvh Ktulu Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 har gravd litt rundt og funnet 3 forskjellige "typer" memory sticks. vanlig, dual og pro. noen som vet skilnaden? Lenke til kommentar
Gevency Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det er noen forskjellige memory stick merker, men har hørt at sony memory stick er det beste til sony merke.... men det kan hende det var selgern som ville lure meg også... Pro er for nyere kameraer, og kan ha lagrings kapasitet opp til 1 GIG, veit at P92 og P10 tar Pro. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) hmm. ja nå hadde jeg ikke mer tålmodighet, så jeg bestilte meg uansett det kameraet med twinmos minne.. går nok bra det også ellers takk. Endret 10. mars 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 såvidt meg kjent er twinmos, lexar og sandisk bra og billigere alternativer til sonys egne brikker. har et p72 selv og kjøpte en lexar 128 brikke fra multicom for 420, synes det var en god pris og brikken har fungert tilfredstillende. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 høres bra ut. får kamera og minnebrikken i dag.. trur det blir litt knipsing/filming i helgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå