Egilegil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Når jeg enabler cdbrenneren tar den stasjonsbokstaven f: Dette er en nettverksstasjon og den forsvinner da. Er det noen som ver hvordan jeg skifter stasjonsbokstaven til cdbrenneren. f.eks til k:? Har win xp pro, og er på en novelclient hvis det er til hjelp. Skulle helst hatt svar før kl 0800 i morgen, og håper det sitter mange å leser i furumet seint en mandags kveld. HVH Egil Lenke til kommentar
zacka Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Dette kan du gjøre her : Kontrollpanel/Administrative Oppgaver/Datamaskin/Diskbehandling Høyreklikk på stasjonen du vil endre stasjonsbokstaven på så får du valg om å gjøre dette Ferdig ! Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Høyreklikk "min datamaskin" -> behandle -> diskbehandling -> Høyreklikk på den stasjon du vil endre og trykk "endre stasjonsbokstav og baner" Lenke til kommentar
Marik Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 kontrol panel - administrative tools - computer management - disk management, der bytter du disk navn. Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Gull. Takk skal dere ha. Nå kan jeg gå hjem fra jobben kl 9 i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå