Octavian Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) noen som har dette gamle spillet og selge? eler noen som veit om det er til salg noe sted? cd key er ikke viktig, bare det er en som funker, jeg mekker maps så må bare ha en serial som funker til selve spillet, ikke online....... Endret 9. mars 2004 av Octavian Lenke til kommentar
Treat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) ##Sensurert av moderator## Endret 9. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Mira Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 *finner ikke report-knappen* *banne* Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 ser ikke pointet med og banne noen som helst i denne tråden, ettersom han etter hva jeg forstår legger ut sin egen serial, noe som kan sammenlignes med at jeg gir deg en bok. det jeg spurte om derimot var om noen ville SELGE sitt spill. (cd ja) eller om noen viste om et sted det kan KJØPES. etter hva jeg forstår er dette fult lovelig. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Beklager, Har faktisk ikke sett den regelen. Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. hvis det er den du tenker på... Endret 9. mars 2004 av Octavian Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 tror det ligger ørten gunman esker i tilbudskassa på elkjøp kongsberg. 99kr eller noe sånt... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) ##sensurert bort## Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Du har fått en advarsel for å dele ut CD-Keys Edit: Og posten stenges selvsagt da vi ikke tillater slikt uansett Endret 9. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg