ZlummGlumm Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) http://www.rpgplanet.com/morrowind/modcontrols/mods.asp Trur du kan finne bank mod der. Søk etter "Indy bank" Endret 4. mai 2004 av ZlummGlumm Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 House Hlaluu syns jeg er det beste! vil ikke annbefale telvanni huset. det e helt skrudd!!!! HELT enig! Telvani er ikke bra Jeg syns at Telvanni huset er det tøffeste. Hlaalu og Redoran er helt vanlige, og slike hus kan du jo ta overalt.. Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ikke enig! Redoran er det værste syns jeg og så kommer Telvanni!!! Hlallu RULER! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Er vel smak og behag det. Men som redoran: Har du kanskje dwemer centurions som passer på huset ditt? Trodde ikke det heller. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hva er det som er så "galt" med Televanni huset? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ingen ting, syns jeg. Det er tøffest. Eneste som er dumt og upraktisk er plasseringen. Midt i ingenmannsland. Men bortsett fra det.. Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Telvanni huset e så mørkt og har så trange ganger(pleier hoppe mye hehe). Pluss at når du har de vaktene som går rundt og går seg ville, hehe. Det e ikke noe galt med det, etter min mening liker æ best redoran sitt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Jeg er Dark Elf, så redoran var aldri et spørsmål for meg. (Med denne characteren) Har hatt over level 50 i alle rasene unntatt Wood Elf, Khajiit og Argonian.. Har jeg lite å gjøre? Tja.. Endret 12. mai 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 vær nå ikke helt TOUT. Telvanni er jeg sjøl med i. Oppdraga er av simpleste sort å huset du får er drit fett. Du får til og med folk som bor i slottet ditt, vakter (roboter) og mye annet "stasj". Medaljens bakside er vel kanskje at "slottet" er ut i wastelands langt fra ditt og datt. Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 det letteste er bare å bruke caius sitt hus. Men for de kresne så e vell ikke det bra nok Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 det letteste er bare å bruke caius sitt hus. Men for de kresne så e vell ikke det bra nok Det er helt riktig. Selv om et hus her og et hus der ikke er til å forakte.. Lenke til kommentar
nord Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 spiller xbox versionen, er skikkelig glad i huset jeg får som factor hos The Imperial Cult Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hm, hvordan er MW på x-box? Har du prøvd det på data? (Isåfall, kan du sammenligne?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå