albions Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Åssen skaffer man seg eit eget hus i eller uten for ein by i morrowind ? Lenke til kommentar
Daron Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Når du blir medlem av et av husene, så vil du etterhvert få deg et hus. Dette huset vil etterhvert bli større.. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Enten så kan man joine et av husene og få et hus etterhvert. Eller så kan du ta et hus fra noen du har drept i eller utenfor et oppdrag Hvis du mener å kjøpa hus så kan du alltids laste ned Bank mod 2.0, husa er SABLA dyre men hvis du kjøpern så ern DIN. Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 vis d e sån valnlig hus. drep någen. i fks vivec.. masssse leiligheter Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Drep en gubbe å ta huset hans Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg dreper alltid han karen i Nerano Manor i Balmora. Det øverste rommet er så fint . Ikke å anbefale hvis du vil bli med i House Redoran. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Enten så kan man joine et av husene og få et hus etterhvert.Eller så kan du ta et hus fra noen du har drept i eller utenfor et oppdrag Hvis du mener å kjøpa hus så kan du alltids laste ned Bank mod 2.0, husa er SABLA dyre men hvis du kjøpern så ern DIN. Hva er bank mod? Høres spennende ut! PS: Jeg anbefaler house Hlaalu, de gir det peneste huset på odai plateu, like utenfor Balmora! Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Det er og mulig å laste ned hus som plugins fra diverse steder på nett. Under plugins seksjonen på http://www.rpgplanet.com/morrowind/ burde du kunne finne noen hus. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 ja. Jeg anbefaler Caldera town house! Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Anbefale vivec... veldig fin by. vertfall når du har drept alle der. men etter vært ble det litt ensomt Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 liker best redoran huset man får når man kommer langt i huset deres. vil ikke annbefale telvanni huset. det e helt skrudd!!!! Hvis du skal ha hus i vivec(uten å drepe alle) bør du ikke gå rundt med indoran armor Lenke til kommentar
Katumutso Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) House Hlaluu syns jeg er det beste! vil ikke annbefale telvanni huset. det e helt skrudd!!!! HELT enig! Telvani er ikke bra Endret 17. april 2004 av Katumutso Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Tenk om boligjakt var så enkelt IRL som i morrowind! Lenke til kommentar
Katumutso Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 mente han eget hus hvor han bor i og har alle tinga eller mente han et hus som Hlallu eller Rodoran? Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Enten så kan man joine et av husene og få et hus etterhvert.Eller så kan du ta et hus fra noen du har drept i eller utenfor et oppdrag Hvis du mener å kjøpa hus så kan du alltids laste ned Bank mod 2.0, husa er SABLA dyre men hvis du kjøpern så ern DIN. Hvor Finner man Bank Mod 2.0 Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Tenk om boligjakt var så enkelt IRL som i morrowind! Enkelt? Du må jo gjøre diverse quests her og der først.. Vil ikke kalle det enkelt akkurat. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Enkelt? Du må jo gjøre diverse quests her og der først.. Vil ikke kalle det enkelt akkurat. Tipper at han tenkte på muligheten ved å gå inn i et hus og drepe de(n) som bodde der? Det er da ganske enkelt(?) Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 hva med de standard husene på mindhook/morrowindabodes Liker Balmorahuset jeg Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Det var bra hus Curosawa! Jeg har alltid legntet etter et slikt et! Skal prøve å se om det virker nå! håper det! eller blir det dumt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå