Thomas :-) Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 HÆR! Bedre at dame har lappen også. slik det blir ikke mas!! (Jeg mulig ) Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hoho. Beste artikkelen på 10 år Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hva med å bare si "Nei?" Det er da ikke kvinnedagen 365 dager i året Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Mulig jenten som er under 18år. Endret 9. mars 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 ska være glad han har dame i det hele tatt typisk manneting å ikke tørre å si nei vettu Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hihi, da er du lei av å kjøre Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 kommer nå sikkert an på hva slags kjøring det er om han blir fort lei eller ikke... hvis det f.eks. var nesten hver kveld at hun skulle på besøk til en gjeng med veninner.. ja da er det vel ikke så rart at han ble lei.. eller? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 typisk manneting å ikke tørre å si nei vettu Så menn tørr ikke si nei, det hjorde jeg, og ble singel... Nei da, men man må sette foten ned men ikke på denne måten. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg føler med han.Fy ****** og kvinnfolk maser om kjøring hit og dit Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 det er jo bare å be dem om å kjøre selv eller tat bussen hvis det er så plagsom eller som meg, gi nøkklene til kjerra og la dæm som har lappen selv kjøre og de som ikke har lappen kan ta buss. Men er det ikke andre valg så er det bare å gjøre det-> slipper da mas og muse nekt Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 prøv å si noe til en dame som ikke passer dem. da freaker dem helt ut. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 HÆR! Bedre at dame har lappen også. slik det blir ikke mas!! (Jeg mulig ) Det er noe jeg ikke skjønner med deg Thomas. Du sier du er døv, men på screenshotene dine fra Linux ser jeg at du har åpnet XMMS, som er en musikkavspiller. På hjemmesiden din er også språket ditt helt annerledes... http://www.home.no/rugged/Bilder.html Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 HÆR! Bedre at dame har lappen også. slik det blir ikke mas!! (Jeg mulig ) Det er noe jeg ikke skjønner med deg Thomas. Du sier du er døv, men på screenshotene dine fra Linux ser jeg at du har åpnet XMMS, som er en musikkavspiller. På hjemmesiden din er også språket ditt helt annerledes... http://www.home.no/rugged/Bilder.html Jeg synes ikke at språket på hjemmesiden var helt fullkomment. Men det går jo ann å ha fått hjelp. Og hvis du snakker med de som var på HW.no møtet i Bergen så tror jeg du får bekreftet at han er døv. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Jonpet55: et høytalet med bra bass. Lyden er meget bra og kan med gode høytalet føles på kroppen. Har selv 5.1 350W Sluffy: Ja, men bare lurer på hvorfor du ikke med? men Lommy var med møtet i Bergen. Endret 19. mars 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Jonpet55: et høytalet med bra bass. Lyden er meget bra og kan medgode høytalet føles på kroppen. Har selv 5.1 350W Sluffy: Ja, men bare lurer på hvorfor du ikke med? men Lommy var med møtet i Bergen. Åja!.. Du føler lyden med kroppen? Hehe... Det tenkte jeg ikke på... Til hvilken grad "hører" du det? Vil naboene dine kunne sove da? Edit: Og en ting til: Hva skal du med 5.1 sett når du bare hører subben? Du kunne jo selge satelittene, og kanskje kjøpe en subb til? Du får forresten slike "rumperistere", som ikke lager lyd, men bare vibrer... Det ville kanskje vært litt mer populært for naboens skyld? Endret 19. mars 2004 av jonpet55 Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 Bare drite i naboene Men naboene har ikke noen klage på meg "rumperistere" vibrer Men basse liker jeg Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Dødsbra ide for å slippe kjerringmas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå