Gå til innhold

For noen tulling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er jo bare å be dem om å kjøre selv eller tat bussen hvis det er så plagsom eller som meg, gi nøkklene til kjerra og la dæm som har lappen selv kjøre og de som ikke har lappen kan ta buss. Men er det ikke andre valg så er det bare å gjøre det-> slipper da mas og muse nekt ;)

Lenke til kommentar
:wow:HÆR! :ermm::thumbdown:

Bedre at dame har lappen også. slik det blir ikke mas!! :D (Jeg mulig :love:)

Det er noe jeg ikke skjønner med deg Thomas. Du sier du er døv, men på screenshotene dine fra Linux ser jeg at du har åpnet XMMS, som er en musikkavspiller. :dontgetit: På hjemmesiden din er også språket ditt helt annerledes... http://www.home.no/rugged/Bilder.html

Jeg synes ikke at språket på hjemmesiden var helt fullkomment. Men det går jo ann å ha fått hjelp.

Og hvis du snakker med de som var på HW.no møtet i Bergen så tror jeg du får bekreftet at han er døv. ;)

Lenke til kommentar

Jonpet55: et høytalet med bra bass. Lyden er meget bra og kan med

gode høytalet føles på kroppen. Har selv 5.1 350W :)

Sluffy: Ja, men bare lurer på hvorfor du ikke med? men Lommy var med møtet i Bergen.

Endret av Thomas :-)
Lenke til kommentar
Jonpet55: et høytalet med bra bass. Lyden er meget bra og kan med

gode høytalet føles på kroppen. Har selv 5.1 350W :)

Sluffy: Ja, men bare lurer på hvorfor du ikke med? men Lommy var med møtet i Bergen.

Åja!.. Du føler lyden med kroppen? Hehe... Det tenkte jeg ikke på... Til hvilken grad "hører" du det? Vil naboene dine kunne sove da?:p

Edit: Og en ting til: Hva skal du med 5.1 sett når du bare hører subben?:p Du kunne jo selge satelittene, og kanskje kjøpe en subb til? Du får forresten slike "rumperistere", som ikke lager lyd, men bare vibrer... Det ville kanskje vært litt mer populært for naboens skyld? ;)

Endret av jonpet55
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...