Myggie Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg skal brenne en 900Mb Cd. Når jeg setter den inni og trykker en gang på stasjonsikonet i Min Datamaskin vises det bare 700Mb i menyen til venstre. Er dette vanlig eller er det pc'en som ikke henger med? Fins det andre måter en denne guiden å gjøre klart til overburn på? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Er det en tom CD du putter inni? Hva bruker du til å brenne med? Nero? Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Lenge siden jeg brant en CD, men er det ikke også slik at bare enkelte brennere støtter disse 900MB cd'ene? Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Riktig, bare noen brennere takler 900MB plater. Vær også meget forsiktig med overburn av 900MB plater. Jeg fucka en plextor scsi 16X på det en gang.... Ikke alle avdvarsler er tull. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Så å si all 90/99 min plater identifiseres som 80min og må overbrennes til 90/99 min med programmer som f.eks nero. Lenke til kommentar
Myggie Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Er det en tom CD du putter inni? Ja. Nyåpnet. Så å si all 90/99 min plater identifiseres som 80min og må overbrennes til 90/99 min med programmer som f.eks nero. Men hvorfor viser det 700MB i menyen i XP da (til venstre) når jeg trykker en gang? Bruker Nero 6.303, nyeste versjon. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Jeg har også samme problem vet at brenneren støtter da jeg har brent 2stk. 800MB cd'er før, men nå er det ikke snakk om og brenne 705 engang på 800 cd'ene er det den nyeste nero som gjør det eller? har den en skjult innstiling et eller annet sted? har skrudd på overburn og prøvd alt fra 90-99 min, uten noe suksess hva kan ha skjedd? er det nero eller brenneren som bare var litt syk da den brant de to andre? edit: ser i guiden at det bare er og vente så kommer det et spørsmål om du vil overburne, problemet mitt er at cd'en spretter ut når den tror det er for liten plass, derfor for jeg ikke det spørsmålet Endret 28. mars 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Så å si all 90/99 min plater identifiseres som 80min og må overbrennes til 90/99 min med programmer som f.eks nero. Men hvorfor viser det 700MB i menyen i XP da (til venstre) når jeg trykker en gang? Bruker Nero 6.303, nyeste versjon. 80 min = 700 MB Du må slå på overburn i Nero. Dette gjøres under fil -> instillinger -> ekspertalternativer. Sett denne til 99 min. Du kan sjekke om brenneren takler å brenne så mye ved å bruke Nero cd-dvd speed. Ekstra -> overburningstest Jeg har også samme problem vet at brenneren støtter da jeg har brent 2stk. 800MB cd'er før, men nå er det ikke snakk om og brenne 705 engang på 800 cd'ene er det den nyeste nero som gjør det eller? har den en skjult innstiling et eller annet sted? har skrudd på overburn og prøvd alt fra 90-99 min, uten noe suksess hva kan ha skjedd? er det nero eller brenneren som bare var litt syk da den brant de to andre? edit: ser i guiden at det bare er og vente så kommer det et spørsmål om du vil overburne, problemet mitt er at cd'en spretter ut når den tror det er for liten plass, derfor for jeg ikke det spørsmålet Dersom man skal bruke overburn må du brenne i Disk-at-once modus. Prøv å sette det til dette i stedet for track-at-once. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 1 million takk Eriond da ble det brent en 800MB cd gitt hadde på føelsen at det bare var en liten detalj jeg ikke helt klarte å finne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå