simson Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hei. Har en deadline på meg til å få til en morsom klipping fra en ferie, og alt ligger i rute, men jeg har enda ikke fått Studio 9 (fullversjon) i posten. I mellomtiden jobber jeg derfor med en mindre versjon (Studio 8 SE). Problemet mitt er at jeg ikke finner ut hvordan jeg kan ta med lyden fra et klipp over i det neste klippet. Dvs at mens mr X fortsetter å snakke i klipp A har jeg lyst til å vise bildet fra klipp B. I studio 8 SE er det ikke mulig å låse lydsporet. Vil dette si at jeg ikke får redigert lyden noe særlig? (Uavhengig av filmklippet?) Ser for meg at løsningen blir å lage filmen og deretter prøve å gjøre dette i Windows Moviemaker... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Hmm, er det noen forskjell fra Studio 8.x og 8 SE? Hvis ikke er det svinlett. Hvis du derimot ikke kan låse lydlinjen, er det ikke mulig, såfremt det ikke er en egen funksjon. Endret 8. mars 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå