Gå til innhold

Outlook Express

Gjest medlem-16183

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-16183

Heisann, konfigurerte nettopp Outlook på compen min, så ser jeg pluttselig at det stygge msn logoet er på taskbarn min, det jeg lurer på er om noen kanskje vet hvordan man fjerner det så det ikke starter opp sammen med Outlook, kan hende man kan slette MSN manuelt men har ikke sjekket det.

Mvh

smint :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-16183

Ja, det er faktisk ganske merkelig syntes jeg at de faktisk starter opp sammtidig. I hvert fall når MSN ikke har så spesiellt mye med Outlook å gjøre, skulle gjerne spurt Bill Gates om hvorfor han bestemte akkurat det... Kanskje noe kan gjøres i Regedit?

Vel vel håper noen kan hjelpe oss.

Mvh

smint

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Marik, problemet er at det starter sammen med Outlook Express og det er ikke ønskelig. Ingen innstillinger kan gjøre det vi begge lurer på. Kom gjerne med flere forslag om hva som kan fungere.

Mvh

smint

Lenke til kommentar
I Outlook Express går du inn på: tools - Windows Messenger - options, i Generelt og Kontoer er det det er det mange alternativer som burde fungere.

hm...lurer på om det ikke åpnes vis jeg slår av "allow this program to run in the background" (under preferences)

Lenke til kommentar

e d ingen som kan norsk her? (Windows?) Messenger starta med OUTLOOK EXPRESS, IKKJE WINDOWS! hadde sjøl dette problemet, men så plutselig en gang, så forsvant windows messenger.. å ette det har det ikkje komt atte..

viss du ser på windows.no, er det en artikkel om et program du kan forandre en del ting i windows xp med.. prøv det.. det er en relativt ny artikkel.. omtrent på toppen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...