Gjest medlem-16183 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Heisann, konfigurerte nettopp Outlook på compen min, så ser jeg pluttselig at det stygge msn logoet er på taskbarn min, det jeg lurer på er om noen kanskje vet hvordan man fjerner det så det ikke starter opp sammen med Outlook, kan hende man kan slette MSN manuelt men har ikke sjekket det. Mvh smint Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Har samme problemet,har fjernet msnen også Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ja, det er faktisk ganske merkelig syntes jeg at de faktisk starter opp sammtidig. I hvert fall når MSN ikke har så spesiellt mye med Outlook å gjøre, skulle gjerne spurt Bill Gates om hvorfor han bestemte akkurat det... Kanskje noe kan gjøres i Regedit? Vel vel håper noen kan hjelpe oss. Mvh smint Lenke til kommentar
Marik Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvis jeg forstår problemet riktig, er det bare å gå inn verktøy- alternativer og generelt på msn og fjerne det som passer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Marik, problemet er at det starter sammen med Outlook Express og det er ikke ønskelig. Ingen innstillinger kan gjøre det vi begge lurer på. Kom gjerne med flere forslag om hva som kan fungere. Mvh smint Lenke til kommentar
Marik Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 I Outlook Express går du inn på: tools - Windows Messenger - options, i Generelt og Kontoer er det det er det mange alternativer som burde fungere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hmm, jeg tror du tar veldig feil... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvis du har XP så; kjør>msconfig>oppstart og fjern msn fra oppstartlisten Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 I Outlook Express går du inn på: tools - Windows Messenger - options, i Generelt og Kontoer er det det er det mange alternativer som burde fungere. hm...lurer på om det ikke åpnes vis jeg slår av "allow this program to run in the background" (under preferences) Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hvis du har XP så; kjør>msconfig>oppstart og fjern msn fra oppstartlisten tror du også har misforstått litt, er ikke når windowsen starter at msn'en startet, er når jeg(og smint) starter outlook. Lenke til kommentar
erikos Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Gå inn i verktøy i msn... velg så alternativer gå så til generelt huk bort " kjør Messenger automatisk når Windows starter " Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 e d ingen som kan norsk her? (Windows?) Messenger starta med OUTLOOK EXPRESS, IKKJE WINDOWS! hadde sjøl dette problemet, men så plutselig en gang, så forsvant windows messenger.. å ette det har det ikkje komt atte.. viss du ser på windows.no, er det en artikkel om et program du kan forandre en del ting i windows xp med.. prøv det.. det er en relativt ny artikkel.. omtrent på toppen Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Takker, det var det beste svaret hit til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå