gundik Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hei. Lurer på om dere har noen anbefalinger, spes. interessert i freeware, om det er noen som duger. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 går ut ifra att du mener web programmer ... jeg liker 1st page 2000 ... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Kun ett råd. Lær deg html og css, så slipper du det. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det finnes ingen wysiwyg-editorer som lager tilstrekkelig god nok kode per dags dato. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det finnes ingen wysiwyg-editorer som lager tilstrekkelig god nok kode per dags dato. nja, men om du bruker DW og i tillegg kan en del koding funker det bra. det koster jo seff penger, men html-kit er vel gratis eller? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 jeg liker 1st page 2000 ... Det er jo ikke WYSIWYG da... men jeg stemmer i, det er en veldig bra editor, men mange funksjoner for å generere koden, bra dokumentert også, så du kan lære utrolig mye om HTML osv med dette verktøyet Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det finnes ingen wysiwyg-editorer som lager tilstrekkelig god nok kode per dags dato. DW og en liten tur til validator.w3.org etter at siden er ferdig funker helt toppers (personlig bruker jeg bare codewiew) Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Web Dwarf produserer html 4.01 som validerer, og er wysiwyg, men rekker vel ikke DW til skuldrene en gang når det kommer til funksjonalitet (tror jeg - har aldri tatt i andre wysiwyg-editorer enn webdwarf), allikevel tipper jeg at et par av gutta her inne garantert hadde klart å mekke über-pheters nettsider med webdwarf og f x GIMP, to programmer som ikke koster ei krone, det er nemlig ikke kunnskap det stopper på, det er vilje Endret 9. mars 2004 av Dino_ Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 At en kode validerer, betyr ikke nødvendigvis at den er god. Til og med frontpage kan validere i blant, noe PoleCat har bevist. En god kode er ikke bare validert, men er også strukturbasert; og her har ikke DW noe å stille opp med. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 jeg vil si at kodene til dw er helt grei. jeg synes de er oversiktlig nok og det er jo tross alt ikke vanlig at de som besøker siden går inn for å se på om kildekoden er oversiktlig. ja til tider kan nok dw rote det litt til, men så vidt jeg vet er det ikke noen bedre, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå