misfit Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har lagt inn Linux for færste gang (SuSE 9.0) og forsæker å gjære meg kjent med systemet. Men jeg "tryner'an" bare jeg skal legge inn en ny skjermbakgrunn.-Jeg kopierer det inn i wallpaper mappen men får beskjed om at det ikke lar seg gjære!? hvorfor? -lostcase- Lenke til kommentar
Klette Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Du prøver antegelig å legge bildet ditt inn i en mappe hvor brukeren din ikke har tilgang. Du kan enten gjøre deg om tiø root ( su - ) eller bare lagre bilde i din /home mappeog browse deg fram til der du la bildet ditt. Lenke til kommentar
misfit Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Takk for hurtig svar. PS. hvorfor får jeg ikke maskinen til å vise seg i mitt ms nettverk? linux maskinen ser de andre maskinene men de ser ikke Linux maskinen Lenke til kommentar
misfit Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 heheh funket det :-) Lenke til kommentar
Klette Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 For at de andre windows maskinene skal se din pc, må du sette opp en samba server på din pc. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Jeg har lagt inn Linux for færste gang (SuSE 9.0) og forsæker å gjære meg kjent med systemet.Men jeg "tryner'an" bare jeg skal legge inn en ny skjermbakgrunn.-Jeg kopierer det inn i wallpaper mappen men får beskjed om at det ikke lar seg gjære!? hvorfor? -lostcase- I KDE bare høgreklikker du på Skrivebordet > Configure desktop > Wallpaper (ca.) Så kan du bla etter bildet du vil bruke. Endret 8. mars 2004 av objorkum Lenke til kommentar
misfit Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 kde module crasjet pga. signal 11 sigsegv !? hmmm forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå