Elmud Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Her er alle filene som ligger i mappa: Generals.ico generals.lcf gensec.big INI.big langdata.dat launcher.bmp Maps.big patchget.dat readme.doc Og så er det en mappe som heter Zero Hour, men det har jeg kommet meg inn i og sjekket at den er helt tom. Ingen avi filer der. Kan det være noen av de filene der som gjør at PCen henger seg? Edit: Det fungerer ikke med ScanDisk (chkdsk) heller. Da henger PCen seg og... Endret 9. mars 2004 av Elmud Lenke til kommentar
hemo Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 ja, nei - sa du at dette var eit disk-raid? Var det sånn at disk-raidet var produsert av eit eller anna selskap, og at dette selskapet hadde ei heimeisde, der du kanskje kunne lasta ned diagnose og feilrettingsprogramvare? Kopier ut alle dataene dine, bryt raidet og sett diskane opp som separate partisjonar! 250 /4,7=53 DVD-plater DVD-plater koster ned mot 15,- for tida: 795,- Kor lang tid tar det å brenna ut ein DVD på din datamaskin? Kor mange timar (eller dagar) blir det når du ganger dette med 53? Men du må vist ut med 1840 for å nå ein ny 250-disk å ta backup til: https://prisguiden.no/produkt/2764 Eg hadde ikkje stussa på å kjøpa ein sånn! Lenke til kommentar
Elmud Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Ja, med den billigste løsningen når jeg skal ta backup og formatere vil bli å kopiere det over nettverket til noen av de andre PCene i huset da... Så jeg tror jeg gjør det når jeg gidder en gang senere eller noe sånt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå