Gå til innhold

Starwars Galaxies...

Anbefalte innlegg

skal kjøpe meg Galaxies, men lurte på noen generelle ting...

-Hvordan får man Betalt? er under 18... Nei, foreldra mine gidder IKKE og låne bort visa ol, har spurt...

-er det kult?

-hva slags fly\kjøretøyer finnes det? (annet en det som er oppgitt på hjemmesiden, der er det bare 3 stk. ingen fly...)

og nokk en gang, hvordan betaler man.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes x antall tråder om akkurat dette. SØK!

Angående betaling er det vel bare VISA som er mulig betalingsmiddel i Europa, så der sliter du litt... VISA Elektron var visst også mulig iflg. enkelte her. Dette finner du også ved å søke!

Lenke til kommentar

Du betaler vha kredittkort, så du har kanskje et problem der. Vet at det finnes "Game vouchers" el lignende, altså et slags kontantkort, men vet ikke om, evt hvor, disse selges i Norge.

Foreløpig er det kun 3 kjøretøy + ridedyr, ingen fly eller romskip enda. Det kommer i en planlagt utvidelsespakke, usikker på når.

Håper dette var svar.

Lenke til kommentar

lette en del, men fant ikke noe, "finnes det søke funksjon?! det viste jeg ikke... :p;) "

Feilpost er det vel ikke? det er kjo diskusjon av spill, og tilbehøt generelt, vi kan jo diskutere måter og betale på, selv om det kansje blir litt dumt.

nå har jeg skrevet masse rart og går og legger meg. God Natt!

Endret av Octavian
Lenke til kommentar
takk, for flyttingen, lærer mer og mer (om at det finnes forum deler jeg ikke veit om, hehe) hvær dag... Har fint råd til det, men kan som sagt ikke betale fordi jeg ikke har et kreditt kort. ARGH

Ja. Hw.no er en stor galakse ;)

Lenke til kommentar

HURRA!! fikk beskjed om at jeg får låne kortet, HVIS jeg får meg jobb...

husker jeg jobba på meny i 2 uker for noen år siden, fikk så mye kjeft fordi jeg satte inn det nye smørret oppå det gamle, og ikke omvendt.... :blush:

så da er det ut og sølke job...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...