Octavian Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 skal kjøpe meg Galaxies, men lurte på noen generelle ting... -Hvordan får man Betalt? er under 18... Nei, foreldra mine gidder IKKE og låne bort visa ol, har spurt... -er det kult? -hva slags fly\kjøretøyer finnes det? (annet en det som er oppgitt på hjemmesiden, der er det bare 3 stk. ingen fly...) og nokk en gang, hvordan betaler man. Takk Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Finnes x antall tråder om akkurat dette. SØK! Angående betaling er det vel bare VISA som er mulig betalingsmiddel i Europa, så der sliter du litt... VISA Elektron var visst også mulig iflg. enkelte her. Dette finner du også ved å søke! Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Du betaler vha kredittkort, så du har kanskje et problem der. Vet at det finnes "Game vouchers" el lignende, altså et slags kontantkort, men vet ikke om, evt hvor, disse selges i Norge. Foreløpig er det kun 3 kjøretøy + ridedyr, ingen fly eller romskip enda. Det kommer i en planlagt utvidelsespakke, usikker på når. Håper dette var svar. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) SWG er kult, å du har feilposta Endret 8. mars 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) lette en del, men fant ikke noe, "finnes det søke funksjon?! det viste jeg ikke... " Feilpost er det vel ikke? det er kjo diskusjon av spill, og tilbehøt generelt, vi kan jo diskutere måter og betale på, selv om det kansje blir litt dumt. nå har jeg skrevet masse rart og går og legger meg. God Natt! Endret 8. mars 2004 av Octavian Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Det finnes en egen del for SWG her da Her Blir vel riktig sted å poste Endret 8. mars 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det finnes en egen del for SWG her da Her Blir vel riktig sted å poste Jeppers så denne flytter vi Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 anbefaller SWG på det høyeste.. Hvis du har råd Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 takk, for flyttingen, lærer mer og mer (om at det finnes forum deler jeg ikke veit om, hehe) hvær dag... Har fint råd til det, men kan som sagt ikke betale fordi jeg ikke har et kreditt kort. ARGH! Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg fikk heller ikke lov av foreldrene mine å bruke kredittkortet deres første gangen jeg spurte.Men etter at jeg overbeviste dem at det var trygt,så sitter jeg å spiller SWG Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 takk, for flyttingen, lærer mer og mer (om at det finnes forum deler jeg ikke veit om, hehe) hvær dag... Har fint råd til det, men kan som sagt ikke betale fordi jeg ikke har et kreditt kort. ARGH Ja. Hw.no er en stor galakse Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hæbba. Ja, Playmaster på tolv kom seg in-game .. Så da burde du også klare det! Hvis du fikser mammas kort (lol) så kan du jo joine oss på Eclipse, i NiS - Norges største SWG Guild ... Se signatur! Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 HURRA!! fikk beskjed om at jeg får låne kortet, HVIS jeg får meg jobb... husker jeg jobba på meny i 2 uker for noen år siden, fikk så mye kjeft fordi jeg satte inn det nye smørret oppå det gamle, og ikke omvendt.... så da er det ut og sølke job... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hehe! That's the spirit, laddy! Og du joiner vel oss i NiS??? Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Hehe! That's the spirit, laddy! Og du joiner vel oss i NiS??? seff, mangler bare en jobb, men det skal fikses Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå